Klacht: Klachten

op 06 oktober 2011 over UPC in de categorie Alles-in-1

Ik heb veel problemen met UPC. Vorig jaar zijn wij voor TV overgestapt naar UPC en dan digitale tv met opnemen.. Pakket was binnen wij blij, nou blij waren we niet want we kregen geen beeld. UPC gebeld en monteur kwam. Het lag aan de kabel die van buiten naar binnen loopt. Hij zou dan midden in het kozijn een gat boren. Daar ging ik niet mee accoord. Hij zij dat dit toch maar huurwoningen waren dus dat kon wel. Ik woon in een koopwoning dus dat gebeurd gewoon niet. Heb deze monteur weggestuurd met het verzoek wij doen het zelf wel. Monteur accoord. Even later zelf kabel van buiten naar binnen gedaan, en ja hoor je raad het al weer geen beeld. Upc bellen, en er moest een nieuwe coaxkabel komen en dan wel uit een UPC winkel want dan wisten we zeker dat die goed was. Wij een half uur in de auto naar een UPC winkel kabel kopen en weer naar huis. Nieuwe kabel erin en ja hoor weer geen beeld, weer UPC bellen dan moest het aan het bakje liggen en ze zouden die resetten maar dat duurde een aantal dagen. Ben woest geworden en heb gezegt dat ze mij maar terugmoesten bellen binnen een uur dat ik weer beeld heb. En ja hoor ze belde mij binnen een uur op en ik had beeld. Dus heel blij en compensatie gekregen voor het ongemak. Een half jaar ging het helemaal goed en ik blij. We hebben toen de keuze gemaakt om alles in 1 pakket te nemen want ja het zal nu wel goed zijn. Dus ik een leuke aanbieding uitgezocht en alles werd binnen een paar dagen geregeld. Nou de ellende begint nu echt want ja geen internet geen telefoon. UPC een aantal keren gebeld alles weer resetten enz. Later helemaal geen tv internet en telefonie. Dus weer bellen met UPC, er was een storing bij mij en het lag aan het bakje, UPC monteur zou komen maar dan wel een week later pas. Daar uiteraard geen accoord voor gegeven. dus boos opgehangen. Volgende dag weer bellen weer kwaad en gezegt dat ze nu echt wat moesten gaan doen anders ga ik alles opzeggen op kosten van UPC want ik ben het zat. Toen kon in 1 keer de Monteur de volgende dag komen. Deze zou ’s morgens komen, maar ja je raad het al geen monteur. De hele middag met UPC aan de telefoon gehangen en de monteur kwam pas ’s avonds langs. deze zei dat er een fout was in de bekabeling in de straat en dat zou zsm opgelost worden. Hij heeft er eerst nog wel voor gezorgd dat alles werkzaam was bij ons ook al heeft het hem twee uren gekost.
VOlgende dag UPC gebeld dat ik onkosten wilde hebben geen probleem alle mobile kosten worden vergoed. Nou nee dus op de rekening staat dat dus niet weer bellen en nu wordt het niet vergoed. Ik ben die maand 40Euro meer kwijt geweest aan die stomme UPC en dat gaan ze niet vergoeden. Vorige maand een mail gestuurd en tot op heden geen antwoord

Dat ik kostenloos van mijn alles in 1 pakket af kan

Reactie van de melder van de klacht martine-wij

6 jaren geleden - Kreeg vandaag de volgende reactie van UPC, er wordt helemaal niet op de inhoud ingegaan, wat een slechte klantenservice zeg. Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice van UPC. Door onverwachte drukte konden wij uw e-mail niet eerder in behandeling nemen. Omdat u langer op een reactie heeft moeten wachten dan u van UPC gewend bent willen wij u hiervoor onze welgemeende excuses aanbieden. Wegens onze vertraagde reactie is het mogelijk dat u inmiddels al een antwoord heeft gevonden op uw vraag. Mocht dit niet het geval zijn kunt u ons dit dan middels een reply op deze mail laten weten? In dat geval nemen wij binnen 24 uur telefonisch contact met u op om u alsnog de service te verlenen die u van ons gewend bent. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak, Met vriendelijke groet, Sandra Klantenservice UPC

Alle klachten die gemeld zijn door martine-wij