Klacht: Klachtafhandeling als stroop

op 30 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

26 juni pakket verstuurt met track ’n trace en verzekering
29 juni bericht beschadiging, claim formulier ingevuld.
Begin aug. gemaild met vraag om status, geen reactie
Medio aug. gemaild met vraag om status, geen reactie
23 aug. gebeld, geen reden voor vertraging maken een extra call aan.
1 sept gebeld, kan niets bijzonders vinden. Geeft nummer van claim service. (Antw. Caola)
3x gebeld is continue in gesprek.
17 sept. weer gemaild en gebeld. Jammer maar het is in behandeling. (Antw. Mike en Sanne)

U kunt zoeken op 3SD FC 76 435 72 815
John Laureijsen

Gewenste Oplossing:

Minimaal de schade en verzendkosten vergoed. € 72,- en € 7,- = € 79,-

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 september 2016 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Zojuist heb ik voor u navraag gedaan bij de afdeling claims naar de status van uw claim. Deze blijkt in juli al aan u overgemaakt te zijn. Indien u het bedrag niet heeft ontvangen, ontvang ik graag van u uw rekeningnummer. U kunt deze sturen naar webcare_parcel@dhl.com o.v.v. 546083.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door JohnLaureijsen