Klacht: Klacht: Zending wordt niet geleverd op dag en tijdstip wat aangegeven is bij track en trace

op 12 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 december 2017 om 16:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Glind,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u niet meer duidelijkheid over uw pakket heeft. Graag reageer ik op uw bericht.

Via de track & trace informatie wordt duidelijk dat er enige vertraging ontstaan is, waardoor uw pakket nog niet met de bezorger mee kon gaan en bezorgd kon worden. Zo te zien is het pakket op 29 november alsnog bij uw buren op huisnummer 11 bezorgd. Hopelijk heeft u het pakket inmiddels bij uw buren in ontvangst kunnen nemen. Mijn excuses voor de ontstane vertraging.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door pemain