Klacht: Klacht youfone mobiel telefoon abbonnement

op 15 oktober 2011 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb Woensdag de 12-10-11 een youfone 250 + blackberry internet abbonnement afgesloten voor mijn zoontje maar tot nu (Zaterdag avond 15-10-11) doet hij het nog niet.
Dit is echt het meest waardelooze telefoon bedrijf die ik mee heb gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Dat het mobiel abbonnement nietig verklaard wordt want we hebben er nog niks aan gehad of gebruikt dus zal niks in rekening mogen worden gebracht bij ons.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 23 november 2011 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Internet geactiveerd en afgehandeld met de klant

Alle klachten die gemeld zijn door R. Schol