Klacht: klacht wordt niet behandeld door klantenservice

op 04 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al verschillende keren heb ik getracht de handelwijze van een pakketbezorger bij de klantenservice aan de kaak te stellen.
Zij gaan totaal voorbij aan wat ik te melden heb.
Vandaar dat ik nu bij u deze klacht neerleg.
Ik heb uitgebreid verteld wat er zoal misgaat bij deze bezorger, met anderen heb ik geen enkel probleem.

Gewenste Oplossing:

Dat er daadwerkelijk wat aan gedaan wordt, want het lijkt er sterk op dat deze man weet dat er toch niets gedaan wordt bij een klacht en hij gaat zodoende verder met zijn werkwijze.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Rijsdijk, Uit uw bericht begrijp ik dat u slechte ervaringen heeft over een pakketbezorger bij u in de buurt. Kunt u vertellen wat er precies gebeurd is? En heeft u daarbij de 3S code, zodat de klacht bij de juiste bezorger komt te liggen? Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Rijsdijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht cathar

2 maanden geleden - Dat is vreemd , ik dacht dat alle gegevens al bij u bekend waren. Ik heb geen 3S code, maar wel een code van de kaart die die bezorger in mijn bus had gestopt: KG46479170. Op de kaart stond geschreven ''Bel Wim 0622778810" Hij doet dat wel vaker, dan belt hij niet aan maar doet die kaart in de brievenbus beneden. Die kaart vond ik dus later pas en ik heb nog wel ingesproken op zijn voicemail, maar ik heb verder niets meer vernomen. De volgende dag keek ik op 'mijn postnl' , toen zag ik staan dat de bezorger onderweg was. Toen ik later nog eens keek was deze notitie weggehaald. Toen bleek na contact met de verzender(vente exclusive) dat het pakket teruggestuurd was omdat het huisnummer niet zou kloppen, dat had postnl hen verteld. Naar ik vermoed door deze bezorger doorgegeven aan postnl. Maar dat is niet de waarheid, ik zie het duidelijk als een spelletje dat deze bezorger speelt. De andere bezorger die 1 keer per week nog in deze wijk bezorgd en die ik op een vorig adres vaak meemaakte tijdens het bezorgen van pakketjes heb ik het verteld, ook bij de klantenservice dat ik bij deze man, die ook Wim heet, maar blanke versie, nooit klachten had. De donkere Wim(surinamer?) is degene die hier zijn vaste ronde heeft en waar deze klacht over gaat, hij zou volgens de andere bezorger hier vlakbij wonen, op de Willem Dreeshof. Ik denk dat hij kan manipuleren met zijn kastje, hij probeert het moeilijk te maken terwijl de bedoeling is van mijnpostnl het juist makkelijker zou moeten maken. Daar heb ik ook veel baat bij gehad, maar deze bezorger manipuleert de gegevens, dat kan niet anders, sinds ik hier woon en veel pakketjes al heb laten bezorgen ging het beduidend slechter. En klopte de gegevens niet die op mijnpostnl staan, hij manipuleert die gegevens, u weet wellicht wel of dit kan en anders is onderzoek hiernaar wenselijk om hem dat gedrag af te leren.

Reactie van de melder van de klacht cathar

2 maanden geleden - op 17 september heb ik een klacht gestuurd hieronder de klacht naar klantenservice Bevestiging Klacht - Verzenden of ontvangen van post of pakketten PostNL za 17-9-2016 17:54 Postvak IN Aan: acrijsdijk@hotmail.com ; Ontvang je deze e-mail in een vreemde opmaak of zonder afbeeldingen? Klik hier voor de online versie. PostNL | Uw vraag of klacht Beste mevrouw rijsdijk, Bedankt voor het indienen van uw vraag. U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie. Onderstaand treft u een kopie van uw vraag aan. Datum: 17-09-2016 / 17:54:51 Uw vraag: Verzenden of ontvangen van post of pakketten Wanneer is de post aangekomen / werd de post verwacht? 08-09-2016 Toelichting vraag Het pakket is geen 2e keer aangeboden of bij een postagentschap afgegeven maar teruggestuurd naar de verzender met de mededeling dat het nummer niet goed zou zijn. Deze info kreeg ik van het internetbedrijf waar ik iets had besteld. maar: dit klopt niet want ik vond de 1e bezorgdag een kaartje in de brievenbus met de opmerking 'bel wim 0622778810' daar stond ook mijn huisnummer op, deze man doet wel vaker zoiets, hij belt dan niet aan, maar doet een kaartje in de bus dat je hem moet bellen, maak niet uit of je thuis of niet thuis bent. bovendien geen 2e keer met het pakket komen en niet bij een postagentschap afgegeven. Terugsturen kost veel geld en het duurt lang voordat ik het benodigde in huis heb, maar deze man vindt het blijkbaar nodig zijn frustratie af te reageren op mensen die hij aan durft. Zoals alleenstaande oudere vrouw. Het zou fijn zijn als hier iets aan gedaan wordt, want dit gebeurde niet voor de eerste keer ik heb al eerder een klacht ingediend over dezelfde man. Wat is het onderwerp van uw vraag? Niet ontvangen post of pakket Aantal poststukken verwacht. 1 Uw gegevens: Geslacht V Voornaam a.c. Tussenvoegsel Achternaam rijsdijk Postcode 3311GX Huisnummer 100 Toevoeging Straatnaam Van Godewijckstraat Woonplaats DORDRECHT E-mailadres acrijsdijk@hotmail.com Telefoonnummer 0786132239 Heeft uw post/pakket een Track & Trace code? Ik weet de code niet (meer) Bent u de verzender of ontvanger? Ontvanger Copyright PostNL 2016 | Naar PostNL.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Rijsdijk,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik begrijp uit uw bericht dat de betreffende bezorger niet netjes zijn werk doet en dat u twijfels heeft over zijn werkwijze. De KG-code welke u heeft doorgegeven is voor mij helaas niet na te kijken. Wel zie ik op basis van uw adres dat er een zending retour is gegaan omdat het adres onbekend zou zijn.

Ik wil u vragen om de originele track en tracécode na te vragen bij de afzender. De reden van retour zal tevens ook op het pakket staan. Mocht het adres kloppen en is het onterecht retour gestuurd zijn, dan kan hier eventueel een melding van worden gemaakt richting de betreffende bezorger. Dan zal het worden besproken met zijn leidinggevende.

In afwachting verblijf ik.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Rijsdijk, Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik begrijp uit uw bericht dat de betreffende bezorger niet netjes zijn werk doet en dat u twijfels heeft over zijn werkwijze. De KG-code welke u heeft doorgegeven is voor mij helaas niet na te kijken. Wel zie ik op basis van uw adres dat er een zending retour is gegaan omdat het adres onbekend zou zijn. Ik wil u vragen om de originele track en tracécode na te vragen bij de afzender. De reden van retour zal tevens ook op het pakket staan. Mocht het adres kloppen en is het onterecht retour gestuurd zijn, dan kan hier eventueel een melding van worden gemaakt richting de betreffende bezorger. Dan zal het worden besproken met zijn leidinggevende. In afwachting verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door cathar