Klacht: klacht verblijf De Eemhof

op 13 oktober 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens een lang weekend weg in CenterParcs De Eemhof vallen er verschillende voorvallen voor waar wij een klacht voor indienen. Ik ben zelf ziek (burn out, depressie) en hierdoor besluiten we er even tussenuit te gaan. Het blijkt dat er op dat moment een opkikker-weekend is waardoor het immens druk is op het park. Nergens geen rust, zelfs in het huisje scheld de muziek en het zwembad is overvol, van een rustig weekend weg is dus geen sprake. Als wij dit van te voren hadden geweten hadden wij zeker een ander weekend geboekt. Door deze drukte heeft de helft van het gezelschap het weekendje weg eerder af moeten breken. Het huisje zelf is vies, erg oud (echt niet meer van deze tijd) en je betaalt er de hoofdprijs voor. We vonden glas op de grond (heel handig met 2 jonge kinderen) en in het bubbelbad drijft rotzooi rond als je hem aan zet. De bbq staat stijf van het vet en de infrarood sauna is niet werkend (geen rode lamp die het doet) en vies. Ook hadden wij een babymassage bij reservering geboekt en betaald. Hierover geen informatie verkregen en dus misgelopen. We hebben VIP-service geboekt, maar voor de 2 kinderen is er niets, geen handdoekenpakket, geen broodjes, geen beddengoed, zelfs geen 2e kinderbedje, als wel gemeld bij reservering. We krijgen door de VIPservice broodjes geleverd, maar er is geen keuze uit welke en de broodjes zijn oud. VIPservice noemen ze dat.. We dienen tijdens het weekend weg nog een klacht in. De medewerker is vriendelijk, maar kan er duidelijk niets mee en dient de klacht voor ons in. We horen niets van CenterParcs tot dat ik de week erna een slechte enquête in vul over ons verblijf. We krijgen als reactie hierop dat we een waardebon van €50,- krijgen om korting te krijgen op een nieuw verblijf bij CenterParcs…Wel €50,- korting zodat we nog eens teveel geld kunnen uitgeven aan een te duur weekend weg en ons geld weer in CenterParcs kunnen uitgeven. Wie wordt er beter van deze oplossing??? Waardeloos even een vlugge mail, niet eens telefonisch iemand te woord staan en ervan uitgaan dat het met een minimale waardebon wel oké zal zijn. Het vergoedt in de verste verte niet het weekend weg wat wij betaald hebben.

Gewenste Oplossing:

Een fatsoenlijke reactie en oplossing op onze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 13 oktober 2016 om 15:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 13 oktober 2016 om 16:04 geantwoord

Wij hebben het gevoel dat onze klachten totaal niet serieus genomen worden. Wij hebben € 459,88 voor het weekendje weg betaald. Dit is voor ons een hoop geld en hebben nu totaal geen waar voor ons geld gehad. Wij hebben geen moeite met een waardebon, maar een bon van € 50,00 is natuurlijk een lachertje. Dan zijn we voor een nieuw weekend weg weer boven de € 400,00 kwijt. Ik verzoek u onze klacht toch nog eens goed door te nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jansen7-10