Klacht: klacht uitval display oven BLTMS 9100 IX

op 21 juli 2017 over Bauknecht in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 2015 deze oven en al binnen half jaar bleek dat het display bij bepaalde uren uit viel oa. 15:00ur en 23:00uur andere tijden heb ik nog niet gezien. Er is al een keer een nieuwe oven geplaatst maar nog steeds het zelfde probleem. Er zit wereldwijd een fout in dit type oven en ik wordt nu van het kastje naar de muur gestuurd. Het enige wat er gezegd wordt we zijn er mee bezig. Maar moet ik dan nog een jaar wachten voor een oplossing. Volgens mij sta ik in me recht om schadeloos gesteld te worden zodat ik ik van een ander merk een nieuwe oven en stoomoven kan kopen zodat het dezelfde lijn blijft.

Gewenste Oplossing:

als ik schadeloos gesteld wordt en een nieuwe oven en combi stoomoven kan kopen van een ander merk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bauknecht

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bauknecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door edwinderuiter