Klacht: klacht telfort

op 21 oktober 2011 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

op 22 juni j.l heb ik mijn abonnement vernieuwd. ik heb 400 belminuten, 100 sms-jes en internet in mijn pakket. mijn belminuten en sms-jes die ik over heb gaan mee naar de volgende maand.in september j.l merkte ik dat mijn 116 belminuten van de maand ervoor die ik over had niet mee waren gegaan naar de nieuwe maand.na contact te hebben gezocht met telfort is gebleken dat mijn meegenomen minuten pas worden opgebruikt nadat de nieuwe belminuten op zijn. aangezien dit vanaf juni tot september niet was gebeurd heb ik het contract erop nagelezen. hierin staat dat telfort het recht heeft om mijn abonnement of belbundel per 1 juli te wijzigen mits het contract 3 maanden of langer loopt.dit is bij mij niet het geval dus heb ik telfort erop gewezen dat dit niet klopt en dat ze het moeten terug draaien.helaas werkt telfort hier niet aan mee en houden ze voet bij stuk dat ze in hun gelijk staan.

ik ben pas tevreden als ze dit terug draaien en dat mijn meegenomen belminuten en sms-jes eerst worden opgemaakt en dan pas de nieuwe.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telfort in behandeling genomen

Heeft op 25 oktober 2011 om 18:12 geantwoord

er is helemaal niks opgelost. telfort houdt voet bij stuk en ik ook.
in de ene mail zeggen ze dit en in de andere het tegenovergestelde.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telfort

Heeft op 25 oktober 2011 om 18:36 geantwoord

Uw abonnement kan niet worden aangepast. Vandaag (25-10-2011) heeft u een uitgebreide e-mail ontvangen van de klantenservice met een uitleg. Ook op telfort.nl/tarieven staat het volgende voor een Telfort abonnement (dus geen sim only) :

De belminuten binnen de bundel die u de ene maand niet gebruikt, neemt u mee naar de volgende maand. Deze minuten worden opgeteld bij het tegoed van de nieuwe maand. Hierbij geldt dat u eerst het tegoed van de nieuwe maand gebruikt en daarna het meegenomen tegoed.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Telfort beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door silsophietje