Klacht: Klacht tegoedbon Sate

op 02 juli 2012 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Op 9 juni jl. heb ik een tegoedbon gekocht bij Koopgoedkoop.nl voor 2 personen voor 15 euro. Het telefoonnummer waarop je zou moeten kunnen reserveren is ondanks vele pogingen niet te bereiken.
Bij controle bij het handelsregister schijnt het desbetreffende restaurant te zijn uitgeschreven. Op e-mail verkeer wordt niet meer gereageerd door Koopgoedkoop.nl.

Ondanks dat ik bijna voor 15 euro heb verbeld, verwacht ik minimaal het betaalde bedrag terug.

Bericht van vidaXL

5 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Wij begrijpen in dezen uw frustratie. Helaas zijn wij van de webwinkel www.koopgoedkoop.nl En daarbij kunnen wij u mededelen dat wij geen tegoedbonnen verstrekken voor etenswaren. U kunt in dezen het beste contact opnemen met het bedrijf waar u de tegoedbon heeft gekocht. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak.

Bericht van vidaXL

5 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Wij begrijpen bij deze uw frustratie. Helaas moeten wij u mededelen dat wij van de webwinkel www.koopgoedkoop.nl zijn. Wij kunnen in dezen uw tegoedbon niet verzilveren, gezien wij helaas geen tegoedbonnen verstrekken voor etenswaren. U kunt het beste terecht bij het bedrijf waarbij u de tegoedbon heeft gekocht. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 10 juli 2012 om 09:30 geantwoord

We hebben de klant geadviseerd om contact op te nemen met het bedrijf waar de tegeodbon verkocht is.
Helaas is dit geen onderdeel van ons bedrijf zie www.koopgoedkoop.nl

Alle klachten die gemeld zijn door bgeeve