Klacht: Klacht tegen foutief informeren

op 19 februari 2018 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik heb een maand geleden met mevrouw roerade over mijn klacht van november die ik een bewijs hebben dat al betaald aan CAK , en wat betreffet met de nieuw zaak van April en mei, juni, juli , en Augustus Wilde van jaar dat een oplossing vinden om hoeveel per kan betalen , maar de mevrouw Wilde van me dat ik wacht omdat de opdracht geeft aan belastingdienst om zorgtoeslag in beslag namen , als het niet lukt dan krijg ik bericht om de bedrag regeling, maar blijk het allemaal niet waar , ze willen van me dat ik wacht zonder te regeling , zodat ze straks later me dat ik meer betalen , omdat ik niet op tijd betaalde of niet op tijd regeling verzocht ,

Alleen als mijn klacht is opgelost . Wat een vreselijk dat u zest mijn klacht is opgelost , maar het was niet opgelost

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 23 februari 2018 om 16:49 geantwoord

Geachte heer en/of mevrouw,
Wij hebben u op 21 februari 2018 telefonisch gesproken. In dit telefoongesprek hebben wij uw klacht inhoudelijk besproken. Wij gaan ervan uit dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u.
GGN mastering credit.

Alle klachten die gemeld zijn door Qasim