Klacht: Klacht tegen foutief informeren

op 19 februari 2018 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een maand geleden met mevrouw roerade over mijn klacht van november die ik een bewijs hebben dat al betaald aan CAK , en wat betreffet met de nieuw zaak van April en mei, juni, juli , en Augustus Wilde van jaar dat een oplossing vinden om hoeveel per kan betalen , maar de mevrouw Wilde van me dat ik wacht omdat de opdracht geeft aan belastingdienst om zorgtoeslag in beslag namen , als het niet lukt dan krijg ik bericht om de bedrag regeling, maar blijk het allemaal niet waar , ze willen van me dat ik wacht zonder te regeling , zodat ze straks later me dat ik meer betalen , omdat ik niet op tijd betaalde of niet op tijd regeling verzocht ,

Gewenste Oplossing:

Alleen als mijn klacht is opgelost . Wat een vreselijk dat u zest mijn klacht is opgelost , maar het was niet opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 23 februari 2018 om 16:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer en/of mevrouw,
Wij hebben u op 21 februari 2018 telefonisch gesproken. In dit telefoongesprek hebben wij uw klacht inhoudelijk besproken. Wij gaan ervan uit dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u.
Met vriendelijke groet,
GGN mastering credit.

Alle klachten die gemeld zijn door Qasim