Klacht: klacht tegen FIOD

Postbus 546
2003 RM Haarlem
————————————
datum: 01 april 2015
onderwerp: melden van frauderen geheime samenwonen niet inschrijven bij de gemeente

Geachte mevrouw en heer
Hierbij wil ik u mededelen een melden doorgeven over de fraude ,

sinds 2 jaar een vrouw rond 60 jaar oud met naam (Christine piekhaar) gefraudeerd huurtoeslag en zorgtoeslag en ziekte bed uitkering en werkloos uvw uitkering ,en zij is met woonadres Burgemeester.van.Duyvendijklaan 53 ,postcode 2262 BT Leidschendam ,er bij deze wonnen nog een man woont met auto kentekent 43HHBP Opel Corsa grijs kleur ,
de man onrecht samenwoont met deze mevrouw want hij heeft niet officieel inschrijven samenwonend bij de gemeente en belasting deinst ,de man dagelijks verstreken naar werk om 7 uur ochtend en terug om 17:00 middag .
vervolgens de buurvrouw ontvang hoge onrecht huursubsidie alleenstaande ouderuitkering ,uwv.
Ik voel mij verantwoordelijke om fraude door te geven

toelichten

————–

de mevrouw versteende inkomen gehaald ,maar op dit moment voor mij onbekend welke inkomen zij heeft , dat kan alleen u beoordelen of welke inkomen heeft ,maar in iedere geval dat is duidelijk voor ons zij is thuis en niet werk .
————–

voor meer informatie over de zaak ik kan er mijn telefoon anoniem aan u door geven 0622157262

Hoogachtend

--------------

--------------

Hoogachtend
A-Baban

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A bernard