Klacht: Klacht Spaarbeleg

op 16 oktober 2011 over Aegon in de categorie Verzekering

L.S.
Bij deze dienen wij een klacht in m.b.t. de behandeling van ons Sprintplan door Aegon Spaarbeleg.
Wij hebben 5 jaar Fl 150 resp. Fl 100 per maand ingelegd en het resultaat is dat wij alles kwijt zijn.
Wij hebben geprobeerd via Spirit ons geld terug te krijgen echter zonder resultaat.Als laatste mogelijkheid hebben een stuitingsbrief gestuurd aan Aegon in december 2010.
Er leek iets bereikt te wordenvia een beroep op de coulanceregeling van Aegon, maar via de kennelijke taktiek van Aegon werd het dossier zeker 4 maal overgedragen aan een andere behandelaar die de zaak uiteindelijk heeft afgekapt.
Wij voelen ons zeer benadeeld door Aegon en hopen dat U nog iets voor ons kan betekenen.

Mevr. M.Bouwmeester-Eilbracht Mevr. J.Schenk
Jan Steenhof 32, Roggeveenstraat 210HS
1394GB Nederhorst den Berg 1013PV Amsterdam

N.B. Tot nu toe heeft de Heer J.Kok, De Biezen 17, 1394LR Nederhorst den Berg, email jan.kok9@hotmail.com dit voor ons behandeld en dat willen we graag voortzetten.

Een volledige of gedeeltelijke restitutie van onze inleg.

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Bouwmeester-Eilbracht en mevrouw Schenk, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Hans AEGON Webcare

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door hanenmary