Klacht: Klacht slechte bezorging post

op 05 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongeveer 3maanden geleden ben ik meer gaan opletten wanneer en hoevaak mijn post werd geleverd. Hiervoor viel mij ook al op dat de post onregelmatig en soms lijkt helemaal niet te worden bezorgd. Sinds 3maanden hou ik het bij en vallen mij de volgende punten op:
– Soms ontvang ik een aantal weken geen post en dan krijg ik in 1 keer een stapel post binnen op 1 dag. Hierdoor ontvang ik vaak brieven met een dagtekening van een paar weken terug. Dit leidt tot het niet behalen van inlever/contact/ betalingsdeadlines.
– Sommige poststukken lijken helemaal niet bezorgd te worden. Als ik bel naar instanties blijkt dat zij al meerdere brieven naar het juiste adres hebben gestuurd, die ik zelf nooit heb ontvangen.
– Andere bewoners binnen hetzelfde flatgebouw geven ook aan last te hebben van de bovenstaande punten.
– Ik heb al eerder de postbode over het bovenstaande gevraagd. Hij geeft aan de post te bezorgen die hij binnen krijgt.

Gewenste Oplossing:

Als de post frequent, op tijd en alle post bij mij geleverd wordt. Dat ook mijn pakketjes die via post nl verstuurd worden aankomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw de Leeuw, Bedankt voor uw aanmelding. Uit uw bericht begrijp ik dat u soms post niet of te laat ontvangt. Allereerst mijn excuses hiervoor. Helaas heb ik op dit moment onvoldoende informatie om uw melding door te zetten. Zou ik ter controle mogen weten of de verschillende afzenders aangeven de zendingen met PostNL te hebben verstuurd? Als dit het geval is, ontvang ik graag de volgende informatie van u: • Vanaf welke datum ontdekte u dat u verschillende poststukken niet of met vertraging ontvangt? • Wat zijn de gegevens van de afzenders waarvan u de post niet of met vertraging ontvangt en vanaf welke plaatsen zijn deze poststukken verzonden? • Hoeveel poststukken mist u? • Welke datum ontving u de poststukken met vertraging en wanneer hadden deze poststukken aan moeten komen? Deze specifieke informatie is nodig om de juiste procesgang na te gaan. Ik hoop van u te horen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Angeladeleeuw

9 maanden geleden - Goede middag, Bij deze mijn reactie op de eerder gestelde vragen. Datum vanaf wanneer de post niet frequent is geleverd is vanaf 1 januari dit jaar. gegevens van de afzenders zijn: -menzis zorgverzekering Postbus 75000 7500 KC Enschede -ziekenhuis rivierenland Tiel afdeling k&o president kennedylaan 1 4003 WP Tiel Bol.com pakketjes die niet aankomen bruiloft kaart niet optijd binnen terwijl deze ver van te voreb op de bus is gedaan. algemene regionale brief en pakket post welke te laat binnen komen.(vanaf 22 mei geen post ontvangen terwijl vab bovenstaande afzenders wel word verwacht). ongeveer 20 poststukken zijn niet of te laat geleverd. De srukkeb welke te laat zijn geleverd zijn 1 a 2 weken vertraagd. Laatste te laat binnen gekregen stuk kwan op 2juni binnen deze is op 12 of 13 mei verstuurd middels de regionale post. graag verneem ik if deze informatie afdoende is? Groeten Angela

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 juni 2016 om 12:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Leeuw,

Hartelijk bedankt voor alle aanvullende informatie. Ik heb dit doorgegeven aan de leidinggevende op het betreffende bezorgkantoor. Helaas is het niet mogelijk om te achterhalen waarom u deze post niet heeft ontvangen omdat briefpost niet te traceren is. Maar de leidinggevende zal dit bespreken met de betrokken bezorgers en de bezorging extra in de gaten houden om ervoor te zorgen dat dit zo spoedig mogelijk zal verbeteren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Angeladeleeuw