Klacht: Klacht service pro assist

op 12 oktober 2011 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Ik heb mijn telefoon verzekerd bij pro assist en helaas ging het scherm van mijn HTC Desire S stuk. Ik heb dan ook Pro assist gebeld, en zij zouden langskomen met een leentoestel. We maakten een afspraak. Op de datum van de afspraak kwamen zij niet langs. Ik heb erachteraan gebeld, en een nieuwe afspraak gemaakt. Toen kwamen zij wel langs, met leentoestel. Als leentoestel kreeg ik een Windows Glofish, welke ik maar liefst 1 dag gebruikt heb. In vergelijking met de HTC is een Windows Glofish geen match, en het is sowieso een verschrikkelijk toestel. Ik heb dan ook mijn oude sony ericsson er maar bij gepakt. Na 3 weken werd ik gebeld dat mijn toestel weer goed was, en heb ik een afspraak gemaakt om het af te leveren. Ook bij deze afspraak kwamen zij niet opdagen (wat erg frustrerend was, aangezien ik van 1 tot 5 thuis heb zitten wachten, zonder geluid zodat ik de bel zou horen). Ik belde wederom en kreeg de melding dat ze wel waren geweest, en dat ze mijn voicemail hadden ingesproken. Dit is dus absoluut niet waar. Ik moest dan ook weer wat langer wachten en vandaag werd dan eindelijk mijn toestel gebracht. Eerst bleek al dat ik een eigen bijdrage moest betalen (Wat ik in principe best wil doen, maar geef het dan even van te voren aan). Vervolgens blijkt dat mijn scherm een stuk hoger staat dan normaal, waardoor ik elke keer langs de rand schuur met mijn vingers. Ook werken de volumeknoppen aan de zijkant niet goed meer, je moet ze ontzettend hard indrukken voordat het werkt. Ik ben dan ook in het geheel absoluut niet tevreden over dit bedrijf.

N.o.t.k.

Alle klachten die gemeld zijn door carlienlaarman