Klacht: Klacht service en levering Ela international

op 29 oktober 2011 over ela international in de categorie Internetshops - Meubels

De boxspring is niet binnen de levertijd van 6 weken gekomen.
Ik heb toen in de 6de week zelf meerdere malen gebeld naar Ela international, maar geen gehoor (mailbox vol). Ik heb gemaild ook geen reactie.
Ik heb met Groupon gebeld, die vertelde mij dat er in week 43 (3 weken later dan de levertijd) met mij gebeld zou worden. Dit is ook niet gebeurd.
Ik heb zelf daarna gebeld en kreeg een man aan de lijn die vertelde dat er zaterdag geleverd zou worden. En dat jullie (Groupon) een fout hebben gemaakt door te zeggen dat het binnen 6 weken zou geleverd zou worden i.p.v. 10 weken)
Het is nu zaterdag. Ik wacht al de hele dag. Telefonisch is Ela international zoals altijd niet te bereiken.
Ik heb de ondernemer naast Ela international gebeld en hij was zo vriendelijk om naar de Ela zaak te lopen en toen pas kreeg ik iemand aan de lijn. Ene hr. ** vertelde mij dat chauffeur onderweg was. Ik heb het nummer van de chauffeur gekregen zodat ik hem kon bellen om een indicatie van de tijd te krijgen hoe laat hij bij mij zou arriveren. Ik moet immers ook nog boodschappen doen. Hij vertelde dat het tot 22.00 uur kon duren en hij vertelde dat hij alleen een matras bij zich had!! En dat er waarschijnlijk een fout was gemaakt. Hij vertikte het om mij het directe nummer van zijn planner te geven en geeft heel asociaal tegen mij lopen schreeuwen en vervolgens de hoorn erop gegooid.
Ik ben hier niet van gediend beste groupon! Ik betaal geen 800 euro, wacht 10 weken op een bed, krijg geen contact, loop achter de feiten aan voor die groupon-korting.
Ik heb wederom via die buurman-ondernemer contact moeten zoeken met die Battal Bas en heb gezegd dat ik wil afzien van de deal. De manier waarop alles is gegaan komt me werkelijk de strot uit! Ook al zou ik dat bed krijgen dan zou ik nooit inslapen!
Ik wil van de groupdeal afzien en ik wil graag per direct mijn geld teruggestort hebben.

Geld terug gestort. en welgemeend excuus en geen zaken meer met ELA international. Want deze mensen weten niet wat servicegericht zijn inhoudt.

Bericht van a.yntema

6 jaren geleden - Heb zojuist ook een klacht geplaatst over Ela Internationel. Ik wil ook mijn geld terug, hoe kan ik dit het best aanpakken? Via Groupon? Op een andere manier is er toch geen contact te krijgen met Ela International. Ik hoor graag van u terug.

Alle klachten die gemeld zijn door nkidour