Klacht: Klacht service

op 01 oktober 2011 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was vandaag bij de Action op heerlenbaan ( limburg ) DEze hadden de Air wich luchtverfrissers voor 1.59 staan. Bij de kassa aangekomen gaf die 2.59 aan. Een verkopster is met tegenzin gaan kijken en kwam dik 5 minuten later terug met de mededeling dat ze 2.59 kosten. Ik was er 100% van overtuigd dat ze 1.59 kosten en ben terug de winkel in gegaan. En wat zie ik tot mijn grote verbazing. Het orginele bordje met 1.59 is verdwenen en vervangen door een geschreven bordje van 2.59. De manager ( neem ik aan ) werd erbij geroepen en die reageerde erg onbeschoft en zei dat dit bordje er al de hele tijd had gehangen. 1000% niet. Dit is toch niet hoe het moet gaan neem ik aan? Als er een foute prijs bijstaat hadden ze dat toch gewoon kunnen aangeven? En dan was er niks aan de hand geweest. Maar hier maak ik me erg kwaad over. Ik kom erg vaak bij de action op Heerlenbaan maar nu dus niet meer.

Gewenste Oplossing:

Met een excuus van de winkelmanager.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Action in behandeling genomen

Bericht van Action

5 jaren geleden - We hebben de klant rechtstreeks beantwoord. Klantenservice Action

Alle klachten die gemeld zijn door bonnie1976