Klacht: [Klacht] Samsung Wave start zomaar opnieuw op

op 19 oktober 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als ik mijn telefoon op heb gestart en ik heb er even niets mee gedaan, dan kan het zijn dat de telefoon spontaan opnieuw opstart. Hij gaat dan alle sim-contacten opnieuw laden en dit duurt dan ongeveer 10 minuten. De telefoon is nu 3x opgestuurd geweest (naar Solid Vision) en heeft het probleem nog steeds.

Gewenste Oplossing:

Vervangend toestel of een fikse schadevergoeding

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste -Bas, Wij hebben per e-mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 04 november 2011 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

04-11-2011: Wij hebben contact gehad met de klant en hem geadviseerd om enkele handelingen uit te proberen. Indien dit niet werkt, helpen wij hem graag verder op www.samsungworld.nl.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door -Bas