Klacht: Klacht reparatie CV-installatie

op 30 juni 2017 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

– Al meer als een jaar laat Breman ons met een onbetrouwbare cv-installatie zitten.
– Zowel de communicatie naar klanten als de interne communicatie bij Breman is slecht
o Afmeldingen worden te laat doorgeven
o meldingen worden niet/onvoldoende geregistreerd en (intern) gecommuniceerd.
(indien gewenst kan ik nog een overzicht van de gang van zaken sturen met alle meldingen e.d). Een kopie van de volledige klacht is ook gestuurd naar de verhuurder (= opdrachtgever van firma Breman)

Naast een voldoende reparatie of vervanging van onze cv-installatie zien wij graag het plan van aanpak van Breman tegemoet waarin zij op een adequate manier hun communicatie en service gaan verbeteren, zodat wij en andere klanten in het vervolg wel naar tevredenheid geholpen worden. Tevens zien wij graag voldoende compensatie voor het onnodig opnemen van twee vrije dagdelen tegemoet.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. van Hassel