Klacht: klacht rekening dataverkeer Vodafone

op 30 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot mijn verbijstering heb ik over de maand augustus en september een rekening gekregen voor life.vodafone.offnet.
Ik heb geen internet op mijn abonnement en kon ook niet op internet. En op de tijden die erbij staan heb ik zeker mijn telefoon niet gebruikt. Ik heb aan Vodafone gevraagd hoe het kon en kreeg als antwoord dat ze het nu uitgeschakeld hebben. Maar wat koop ik daarvoor.
Over augustus was de facuur voor dataverkeer 49,37 incl. en toevallig over september ook 49,37 incl.Heb ik over oktober de rekening nog niet eens ontvangen.
Ik krijg het zware vermoeden dat we hier opgelicht worden en ben ook van plan dit te gaan melden bij instanties.

Gewenste Oplossing:

Met teruggave van de 2x 49,37 omdat ik echt geen gebruik heb gemaakt van dat dataverkeer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klacht is offline door Vodafone 24/7 Web Crew opgepakt en via e-mail afgehandeld. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door klotetelefoon