Klacht: klacht postbezorging

op 18 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Ambrosius, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat de bezorger de zending onbeheerd heeft achtergelaten waardoor het nat is geregend. Dit is zeker niet de bedoeling en ik wil u daarom mijn oprechte excuses aanbieden. Zou ik de track en trace code van u mogen ontvangen dan zorg ik ervoor dat de bezorger hierop aan wordt gesproken door zijn leidinggevende. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht wimambrosius

1 jaar geleden - Is helaas met het oud papier meegegeven!

Heeft op 18 september 2017 om 11:28 geantwoord

Geachte heer Ambrosius,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Jammer dat u de barcode niet meer in uw bezit heeft. Maar ik kan me uiteraard voorstellen dat u de verpakking al heeft weggedaan. Zonder barcode kan ik echter geen klacht opmaken. Ik hoop uiteraard dat dit nooit meer zal gebeuren, maar mocht dit toch het geval zijn dan wil ik u verzoeken om de barcode te bewaren.

Heeft op 18 september 2017 om 11:34 geantwoord

Reageer dan eerder op de klacht; toen was de verpakking nog niet weg1!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door wimambrosius