Klacht: Klacht Post.nl

op 12 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu 6x contact opgenomen met Post.nl
Heb 2 pakketjes die staan op succes vol afgeleverd
Maar heb ze niet!!! Contact opgenomen met Post.NL heb toch uiteindelijk trake en tracé . Word er gezegd verkoper heeft verkeerde adres vermeld en pakket is naar Schiedam naar postadres gestuurd. Maar heb toch bewijs dat mijn pakketten zijn ? Heb toch trake en tracé , alleen verkoper zou hier wat asn kunnen doen. Maar verkoper zegt staat succes vol afgeleverd dus wat wil ik ???! En Post.NL zegt we sturen terug naar verkoper! Maar PostNL ik heb voor mijn pakketjes betaald !!! Dus ik heb bewijzen dat mijn pakketjes zijn en omdat er succes bol geleverd staat denkt de verkoper dat ik het gewoon heb !!!!

Gewenste Oplossing:

Wil mijn pakketten waar ik voor betaald heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 december 2017 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Govers,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u twee zendingen uit het buitenland verwacht en dat deze zijn afgeleverd maar dat u niets hebt ontvangen.

Het is zeker niet fijn dat u de zendingen niet in uw bezit heeft. Ik heb de codes voor u bekeken en ik zie dat ze inderdaad zijn geadresseerd aan een locatie in Schiedam. Dit is de locatie die zendingen retour stuurt naar de afzender.

De reden dat deze zendingen retour zijn gestuurd is voor mij onbekend. Ik wil u adviseren om dit met de afzender op te lossen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 14 december 2017 om 16:49 geantwoord

U begrijpt het niet meneer PostNL
Jullie schrijven succesvol afgeleverd dus verkoper zegt dat ik het heb!! Dus kan fluiten naar m’n geld . Heb al 10 x aan telefoon gezeten met klantenservice . Waarom zet u succes vol afgeleverd ???? Pakket is niet succes vol afgeleverd . U moet zetten NIET succes vol afgeleverd dan hebben kopers een poot om op te staan maar nu niet .
Ben blij dat ik m’n kerstzegeld bij Sandd heb gekocht ben d’r klaar mee en dan nog 2 pakketen
Bedankt POSTNL

Alle klachten die gemeld zijn door Stacey6