Klacht: klacht personeel

op 07 oktober 2011 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Ik heb een eigen bedrijf en heb daarom ook een ProfiCard van de Hornbach .
Nou staat er in de folder (wij zijn u magazijn) voor uw bedrijf en daar bij allerlei voordelen.nou ben ik van de week al een paar keer bij de hornbach geweest voor wat kleine onderdelen en die waren uitverkocht ..geen probleem kan gebeuren ..nou heb ik met spoed een lucht compressor nodig met een 24 liter tank bij de hornbach voor 99 euro nou is die niet uitverkocht want het showroom model staat er nog en de doos waar die in hoort ook .dus ik vragen aan het personeel of ik die dan mee kan krijgen .andwoord NEE dat doen we niet .dus nu moet ik de halve stad weer door rijden om bij de concurent die wel genoeg op vooraad heeft ….moelijk doen om een show model echt belachelijk…en dus kost mij weer tijd en geld …
heb ook nog gebeld met de profibali daar de zelfde andwoord …..kaart stuur ik deze week terug ..en nog bedankt

ga ik niet over laten de hornbach met een oplossing komen

Bericht van Hornbach

6 jaren geleden - Klant per email gevraagd om ons door te geven om welke vestiging het gaat..

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 24 oktober 2011 om 08:57 geantwoord

Klacht is met klant naar tevredenheid opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door t2 grun