Klacht: Klacht Oxxio afschrijving zonder contract

op 03 januari 2009 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Tot mijn verbazing wordt er elke maand door Oxxio bedragen van 111.81 en 119.86 afgeschreven. Heb geen contract of slimme meter via Oxxio , geen toezegging gegeven of handtekening voor automatische incasso. Betaal al maanden aan mijn huidige leverancier Essent en dit naar tevredenheid. Krijg ze alleen zo moeilijk telefonisch te pakken. Mijn bank heeft gelukkig de maand december kunnen terug vorderen maar dit speelt vanaf augustus. Heb ooit een mevrouw aan de telefoon gehad toen ik nog bij mijn ex woonde heb toen ook gemeld dat het niet relevant was omdat ik nog geen eigen huis had. Mijn ex heeft toen heel veel last gehad. Ze hadden op eigen initiatief een brief verzonden dat essent niet meer de leverancier was . Dit geheel buiten mijn ex om. Heeft brieven geschreven en telefonisch regelmatig contact gehad. Niets meer vernomen en nu blijkt dat ik sinds aug/sept een nieuw huis heb zij hiervan op de hoogte zijn en automatisch bij mij van mijn rekening bedragen afhalen. Hoe komen zij aan dit adres en nog erger hoe komen zij aan mijn bankrekening nummer , wellicht een actie van mijn ex maar dan nog ik heb geen toestemming gegeven laat staan voor automatische incasso . Wellicht kunt u mij van dienst zijn. Snap er niets meer van. Ben alleen met twee kinderen kan mijn rekeningen zo niet meer betalen.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Archive