Klacht: Klacht over schadeafhandeling

op 20 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor ca 5 weken schade aan een verzending gemeld bij
PostNL. Alle gevraagde stukken ingeleverd. Vervolgens heb ik 2 weken helemaal niets gehoord.
Sinds 3 weken hoor ik wekelijks dat er weer moet overlegd worden of gewoon meer tijd nodig heeft.

Ik ben tevreden als de schadeafhandeling deze week tot mijn tevredenheid afgehandeld zou worden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 20 juli 2017 om 13:03 geantwoord

Geachte heer Meier,

Bedankt voor uw melding op deze website. Ik vind het bijzonder spijtig om te lezen dat de situatie rondom de ontstane schade aan uw zending nog niet is afgehandeld. Ik kan me voorstellen dat u hier graag zo snel mogelijk een oplossing voor wilt ontvangen. Graag informeer ik u hierover.

Aan de hand van uw gegevens zie ik dat het onderzoek momenteel nog loopt en dat u via e-mail contact heeft met de behandelaar van het onderzoek. Omdat ik verder geen inhoudelijke informatie heb over het verloop en de afronding van het onderzoek adviseer ik u in geval van verdere vragen contact op te nemen met de behandelaar van het onderzoek. Ik hoop uiteraard dat deze situatie snel naar tevredenheid zal worden afgehandeld. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Heeft op 20 juli 2017 om 22:01 geantwoord

Beste PostNL,
Dit is toch geen oplossing! U verwijst mij naar de behandelaar? PostNL behandelaar reageert niet op mijn vragen in de laatste 3 e-mails. Het beantwoorden van mijn vragen heb ik nodig om een jurist met informatie te voorzien om verdere stappen te ondernemen

Reactie van de melder van de klacht Andreas-12

4 weken geleden - Beste PostNL, Dit is toch geen oplossing! U verwijst mij naar de behandelaar? PostNL behandelaar reageert niet op mijn vragen de laatste 3 e-mails. Het beantwoorden van mijn vragen heb ik nodig om een jurist met informatie te voorzien om verdere stappen te ondernemen

Alle klachten die gemeld zijn door Andreas-12