Klacht: Klacht over pakket

Mvschendel op 17 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn klacht gaat over: RN691066218GB. Deze ligt volgens de trackingscode al sinds 17-11-2021 bij de ‘douane’, de douane zegt het niet te hebben.
Heb contact gehad bij jullie via de chat en het enige antwoord was van: Je moet wachten en verder kunnen we niets doen. Dat is toch belachelijk?
Mijn klacht werd niet aangenomen en het contact werd ook verbroken.
De 30 dagen zijn morgen voorbij en ik heb nog geen eens een smsje gehad om de inklaringskosten te betalen.
Ook is een pakketje uit Rusland, die later in Nederland is aangekomen, vanmorgen bij mij bezorgd (fijn dat het gekomen is, maar lijkt me niet de bedoeling dat dat pakket eerder kwam)

Ik wil graag mijn pakketje ontvangen en ik neem geen genoegen met het antwoord: Je moet maar wachten.

Zodra ik het pakket heb ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 december 2021 om 10:31 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Gezien uw klacht zal ik u een email gaan versturen, en daarnaast telefonisch contact
met u gaan opnemen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mvschendel