Klacht: Klacht over ophalen

op 12 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zou een pakje bij mij opgehaald worden. Ze zijn nu 2 x geweest
1 x ben ik er voor thuis gebleven. Ze kijken niet goed welke deur ze kunnen gebruiken. Heb ik ook al antwoord op gekregen. 2e keer zag ik pas dat ze zouden komen toen ik al lang weg was. Nu wil ik het melden . Beide nummers zijn niet bekend. Donderdag ben ik de hele dag thuis. Voordeur is open, kunnen ze zo in lopen, dan gaat er een bel. Rechtsom (Met gezicht naar het huis), die deur wordt niet gebruikt. Linksom, een grote oprit over, dan kom je bij een deur waar een bel zit. Dus ik ben bij 2 deuren te bereiken. Hoofdstraat 35, 9915pa `t Zandt (Gr.)

Gewenste Oplossing:

Ophalen. Goed kijken. Let op uitleg. Komen wanneer afgesproken is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 februari 2018 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket nog niet afgehaald is. Helaas is het niet mogelijk om hier contact over op te nemen met de bezorger. Is het nog gelukt om een briefje op te hangen zoals mijn collega via mail geadviseerd heeft? Om een nieuwe afhaalopdracht in te plannen kunt u contact opnemen met de verzender. Die zal dit verder met DHL oppakken.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ben.arene@planet.nl