Klacht: Klacht over onbetrouwbare bezorger post.nl. bezorger en bestuurder

op 14 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zondag middag 28-01-2018 heb ik wat besteld waardoor ik mijn bestelling maandag op mijn vrije dag zou ontvangen.
Wegens wat drukte kreeg ik pas op dinsdag 30-jan 2018 een mail terug over het vertragen en dat mijn pakket al wel onderweg was, en dat ik het dezelfde dinsdag later in de avond nog zou ontvangen.
Dat terwijl ik dus voor niks heb gewacht op maandag.. en nu op dindag aan het werk ben en mijn pakket niet kan ontvangen.
Maar goed wegens vertraging toch nog netjes aangegeven via mail.
Dus verwacht ik van de bezorger dat hij op dinsdag avond verschijnt met mijn pakket.
Ook dinsdag heeft hij mijn pakket niet bezorgd.
Dat terwijl ik een bevestigings mail krijg dat het dinsdag wel geleverd zou worden.
Waar blijft mijn pakket.
Ik vertrouw deze bezorger en de chauffeur die in de C.D. Tuinenburgstraat in Rotterdam (Ijsselmonde) bezorgd niet.

Vorige keer had ik ook een soortgelijke conflict met hem. Waarbij hij ook niet op afspraak mijn pakket bezorgde. Toen inspecteerde ik het pakket voordat ik het aannam, wat ook mijn alle recht is, want ik vertrouwde het niet meer, onder andere aan de houding van de bezorger en de chauffeur te zien. Wat de bezorger toen deed was mij zwaar onder druk zetten, en gaf mij de tijd niet om naar mijn pakket te kijken of mijn pakket wel goed geleverd was.
De bezorger riep in een andere taal naar de chauffeur en de chauffeur begon nu te dreigen.
Wat voor zaken doen jullie met deze medwerkers. Dit is toch geen stijl. Waar gaat het allemaal heen. Dit is niet onze Nederland die we kennen.

Nou gisteren datzelfde dinsdag reed tijdens mijn werk ik in een wijk ernaast rond het tijdsperiode waarbij mijn pakket zou bezorgd worden.. en ik zag in de verte een post.nl wagen. Ik reed erlangs en wilde vragen of ze zometeen naar naar mijn straat rijden. Terwijl ik erlangs reed zag ik ook de bezorgers die in mijn straat bezorgen, ik was van gedachten veranderd om ze te benaderen en wachten tot het bezorgd zou worden. Ik had een buur laten wachten op mijn pakket.
Eenmaal langsrijden toen ik naar binnen keek met een groet. Kijken ze me onnodig asociaal onbeschoft aan. Omdat iemand ze vriendelijk groet, komen zij met hun macho haantjes gedrag. Domineren en al dat waardelose gedrag. Ze voelen zich wel erg veilig in hun wagen huh. En dat zijn dan de bezorgers van CD Tuinenburgstraat. RDAM. Straatchappies die dat doen. Dit gedrag ben ik niet gewend van zo een groot profesioneel bedijf uit Nederland.
Nu heb ik dus gebeld naar het bedrijf waar mijn pakket vandaan komt en daar ook mijn klacht gedaan.
Zij zeggen dat mijn pakket vandaag woensdag 31-01-2018 word bezorgd. En dat er is genoteerd dat de bezorger gisteren was langsgeweest.
Nu snap ik niet waarom ik daar geen bericht over heb gehad in mijn brievenbus. Ik geloof het nu allemaal niet en neem mijn pakket nu ook niet meer aan. Vooral omdat ik de post.nl wagen met de bezorger en de chauffeur regelmatig verdacht op een afgelegen plek zie stilstaan.
En dan ook niet de gelegenheid ga krijgen om mijn pakket te inspecteren als ze het komen brengen.

Vandaag woensdag 31 jan 2018 ben ik op de bezorgtijd ook aan het werk.
Dit zijn geen zaken zo.

Ik upload jullie ook mijn bezorg bevestiging die ik maandsg heb toegemaild gekregen.

Mijn pakket neem ik niet meer aan.
Ik vertrouw ze niet.

Gewenste Oplossing:

Betrouwbare, volwassen, klantgerichte bezorger.
Al gaan er soms dingen fout of onmacht.
De houding van iemand zegd vaak genoeg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Iokai, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorgers in uw straat zich niet netjes en asociaal gedragen. Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden dat dit voorgevallen is. Daarom wil ik graag voor u een klacht doorzetten zodat dit met de bezorgers besproken wordt. Voordat ik de klacht doorzet zou ik graag van u de track en trace code ontvangen, met deze code kan ik achterhalen om welke bezorgers het precies gaat. Dan kunnen we de juiste hierop laten aanspreken. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Iokai, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Iokai,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ron flex