Klacht: Klacht over onbeheer achterlaten bezorgd pakket

mdwaard op 09 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte mevrouw, meneer,
Vanavond is door DHL een pakketje bezorgd. Ik woon in een flat met bij de ingang een bellenpaneel en alle brievenbussen van de flat.

Bij de levering van het pakket heeft de bezorger niet aangebeld. Via de app kreeg ik ineens de melding dat het pakket bezorgd was. Ik dacht dat het pakket misschien toch door de brievenbus paste maar toen ik later op de avond naar beneden ging om in mijn brievenbus te kijken lag er niets in. Ik zag dat de bezorger het pakket onbeheerd op de rand boven het bellenpaneel had gezet. Iedereen kan bij het bellenpaneel komen en had dus het pakketje kunnen meenemen. Ik vind dit niet toelaatbaar.

Het pakket is afgeleverd op 8-9-2021 om 19:28 uur onder nummer JVGL05931316000706966292.
Postcode/huisnr 3119NR/63

Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Maarten de Waard
Schiedam

Ik zou graag zien dat de bezorger hier op wordt aangesproken zodat dit in de toekomst niet opnieuw gebeurt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 09 september 2021 om 12:29 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat de zending onbeheerd is achtergelaten door de chauffeur. Dit is absoluut niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden.

Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht bij het depot wordt opgepakt en dit besproken wordt met de chauffeur.

Judith
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door mdwaard