Klacht: klacht over medewerker Delvin

op 05 juli 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Mijn naam is Maria Raos.

ik ben een vaste klant ( lid ) bij fit voor free in vestiging Rotterdam -Blijdorp

(al 4 en half jaar)

ik kom bijna dagelijks en alle medewerkers kennen mij daar

( ik vind het heel gezellig en nooit problemen gehad met iets of iemand )

ik wil bij deze een klacht indienen over medewerker Delvin.

ik was daar aan het sporten op zondag 03.07.

in het weekend kom ik meestal binnen om 14.30. en dan blijf ik tot sluitingstijd. Dus tot 16.00 uur in weekend.

Ik sta wel altijd netjes om 16.00 gewoon buiten.

( mij hoef je niet daarvoor te waarschuwen )

ik snap wel dat personeel mensen moet waarschuwen dat ze om 16.00 gaan sluiten, en ongeveer kwart voor 4 beginnen ze met het rondje – iederen waarschuwen.

Om heel eerlijk te zijn vind ik dat een beetje irritant steeds maar zelfde aan te horen, een beetje robotachtig, onpersonlijk en onnodig tegen mij te vertellen elke keer

Aan de andere kant snap ik natuurlijk dat personeel dat moet doen, dit is hun werk, natuurlijk begrijp ik dat

op die zondag kwam Delvin naar mij toe met de vraag….mevrouw is dit uw laatste setje.???

toen probeerde ik hem uit te leggen wat ik hierboven heb opgeschreven.

maar nee hoor, ik mocht niet eens mijn zin afmaken (want ik ben brutaal-zegt hij)

hij doet heel stoer en bazig, alsof het zijn eigen sportschool is ,

zijn toon ging omhoog en vond heel onbehoorlijk dat ik hem wel heb laten uitspreken en hij mij niet !!

kreeg gewoon geen kans om mijn zin af te maken of goed te reageren op zijn worden, voelde me net een klein kind, dat stout is geweest (omdat ik voor mijn mening wou opkomen)

toen zei hij ook nog dat hij me nu ook ( het was 15.45 ) naar buiten kan gooien als hij dat wil,

en toen heeft ie ook heel brutaal licht uitgedaan.

hij bleef maar herhalen :

ik vroeg u of dit uw laatste setje is ? ja of ne ?? ja of nee??

een ander antwoord wou hij niet eens aanhoren

ik wou zeggen….ja, maar,…..

maar hij accepteerde geen tegenspraak

ik vroeg u of dit uw laatste setje is ? ja of nee?? ja of nee

nogmaals het gaat mij niet erom dat Delvin mij aansprak, (weet dat dat bij zijn werk hoort)

maar

het gaat mij om zijn reactie toen ik mijn mening wou geven !! om zijn stoerdoenerij

heel irritant dat hij mij niet laat uitspreken en zo stoer doet alsof hij de baas van sportschool is, omdat hij een man is of zo??

en het feit dat je hem niet mag tegenspreken !!!!!!

zeer onprofesioneel

ik stond echt met mijn mond open van zijn stoere reactie

ik ben niet gewend om zo behandeld te worden

zo ga je niet met leden om

op zijn minst laat je mensen uitspreken !!

belachelijk

en nog iets

ik lees terug op deze site dat er ook eerder een klacht ( op 18.04 ) is ingediend over deze medewerker

ik was toen zelf ook getuige van de incident en Delvins onbehoorlijke gedrag .

wat ik wil zeggen is het volgende.

persoon die toen klacht heeft ingediend heeft volkomen gelijk.

dat zeg ik ,….. omdat in uw antwoord naar deze persoon ( de ene Jeszzc ) staat..

ik citeer “naar uw eigen zeggen ”

nou, hierbij wil ik bevestigen dat deze persoon waarheid sprak…en dit is ook naar mijn zeggen….ik was er getuige toen.

mvg

Raos Maria

heel irritant dat hij je niet laat uitspreken en stoer doet...
zo wens ik niet behandeld te worden !

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 05 juli 2016 om 08:43 geantwoord

Beste mevrouw Raos, wat vervelend om via deze weg van uw klacht te moeten vernemen. Het is inderdaad ons beleid voor sluitingstijd alle leden erop te attenderen dat wij gaan sluiten. Dit doen wij zodat onze leden er rekening mee kunnen houden door hun laatste setje af te maken of door alvast te gaan omkleden. Alle vestigingen zijn door de weeks geopend van 07.00 tot 23.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 16.00. Dit betekent dat de deuren hierna sluiten en we van de leden verwachten dat zij ook om sluitingstijd uur het pand verlaten. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u dit als wegjagen ervaart. Wij willen vanzelfsprekend dat iedereen met een goed gevoel onze sportschool verlaat. Wij zullen de kwestie derhalve melden bij de verantwoordelijke clubmanager. Mocht u hierover vragen hebben of mocht u het opnieuw op een dergelijke manier ervaren, kom dan gerust even langs de balie zodat er naar passende oplossing kan worden gezocht. Voor overige vragen kunt u ons bereiken door een e-mail te sturen naar webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas.

Heeft op 05 juli 2016 om 13:16 geantwoord

ik weet heel goed wat sluitings tijden zijn, en sta ook gewoon netjes op tijd buiten. Dat is het punt niet.
Het punt is reactie van medewerker.
en kunnen zij mij misschien niet overslaan ( of vraag ik te veel ) ?? met die \"vriendelijke \" waarschuwingen en vragen....
ik word daar stapel en stapel gek van om dag in dag uit aan te horen,
vind dat zeer onpersoonlijk en robotachtig, voel me net een nummertje daardoor,
het is net een papegaai of een liedje dat je op repeat hebt gezet,
als ik een nieuw gezicht in sportschool was, dan zou ik dat natuurlijk volkomen begrijpen, maar ik ben er bijna dagelijks, al jaren !!

Alle klachten die gemeld zijn door Maria Raos