Klacht: Klacht over klachtenbureau

Het betreft dossier : R.r14401108
Op 16 juNI 2017 verzocht om rechtssbijstand. Komt een “jurist” aanzetten met een mail met van het internet geplukte adviezen. Deze “jurist” is slechts gespecialiseerd in bouwrecht en onroerend goed. Niet de jurist die verstand heeft van mijn zaak dus. Geklaagd bij het klachtenbureau Centraal Beheer Rechtsbijstand. Haalt helemaal niets uit. Men vertraagd de zaak nodeloos en blijft proberen om geen juridische bijstand te verlenen aan mij terwijl ik daar volgens de polisvoorwaarden in mijn zaak wel recht op heb. Telefoongesprekken verlopen zeer moeizaam.
Men laat mij niet uitspreken en blijft maar doorpraten .

Ik denk dat dit niet gaat gebeuren en dat ik een beroep op mijn rechtsbijstandverzering zal moeten gaan doen om tegen haar te procederen zodat ik eventuele advocaatkosten kan gaan verhalen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

Bericht van Centraal Beheer Achmea

3 maanden geleden - Goedemorgen meneer van Gasteren, Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ongenoegen aan ons kenbaar te maken. Wij zorgen ervoor dat uw klacht bij onze rechtsbijstandsafdeling terechtkomt. Mocht de lopende klacht uiteindelijk niet de gewenste uitkomst hebben, dan kunt u er altijd nog voor kiezen deze voor te leggen aan het KIFID. Dit doet u eenvoudig via de onderstaande link: https://www.kifid.nl/consumenten/hoe-dient-u-uw-klacht-in De reactie van mijn collega`s ontvangt u rechtstreeks en dus niet via deze site. Vriendelijke groet, Kenny Webcare Centraal Beheer

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door client van centraal beheer verzekeringen