Klacht: klacht over klachtafhandeling GGN

op 17 juli 2012 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik sta al 3 jaar ten onrechte geregistreerd bij st. Preventel, doordat GGN nooit heeft doorgegeven dat de rekening betaald is (2009). Ik heb een klacht per mail ingediend bij GGN, op de site staat dat er binnen 4 werkdagen een bevestiging komt ja klopt een automatisch beantwoord systeem dat de mail is ontvangen. Vervolgens staat er dat ze er naar streven om de klacht binnen 10 werkdagen op te lossen en dat ze zouden informeren of de klacht naar wens is opgelost. Nou ik ben meer dan een maand verder en heb nog steeds niks gehoord, ik heb na ruim 3 weken weer een mail gestuurd en ook daar niks van gehoord. Ik heb GGN gebeld en die melden dat ze met de klacht bezig zijn, jaja het zal.Er is niet eens een mail of briefje gekomen dat ze er mee bezig zijn en dat het nog even duurt of wat dan ook. Ik ben hier zo verschrikkelijk boos over, moet je andersom eens proberen niet te reageren bij hun pffff

Dat ze erkennen fout te zitten en in ieder geval fatsoenlijk contact met mij opnemen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 24 juli 2012 om 12:28 geantwoord

Verwezen naar GGN Klachtbeheer om de klacht doelgericht af te kunnen handelen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van GGN Mastering Credit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door greeneyezz