Klacht: Klacht over hema brommerverzekering

op 21 november 2008 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

voor mijn zoon nieuwe verzekering voor zijn brommer binnen gekregen,
in begeleidende brief stond dat i.v.m. vele schade’s premie met 10% zou worden verhoogd.(zoon heeft schadevrij jaar gereden)

stond alleen niet in brief dat met i.v.m. landelijke schades de premie voor jeugdige 16, 17 en 18 jarige nog iets zou verhogen.

premie ging van 161,00 naar 232,00
is ongeveer 50%

men geeft ook niet aan dat men op kan zeggen tot 1-12-08

ben op zoek gegaan en bij diksdirect.nl heb je een verzekering voor 160,00

dus opzeggen die hema en wegwezen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HEMA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat HEMA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HEMA

Heeft op 03 september 2014 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is gedateerd en daarom afgesloten. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u online contact met ons opnemen, Via HEMA.nl kunt u uw vraag achterlaten in ons reactieformulier. Ook is het mogelijk uw klacht telefonisch te bespreken met de Consumentenservice via telefoonnummer 020-3114800 (lokaal tarief). De Consumentenservice is van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur bereikbaar.

Alle klachten die gemeld zijn door Archive