Klacht: Klacht over einde van de diensten bij de Samsung 360 H1

op 07 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb vanaf mei vorig jaar de Samsung 360 H1. Dit toestel werd mij aangeraden in de Vodafone winkel. Het zou een beter toestel zijn als bijvoorbeeld een Blackberry. Ook zouden er regelmatig updates komen en nieuwe apps. Beiden heb ik niet of nauwelijks gezien. Ook liep het toestel al een keer vast en deed het touchscreen het helemaal niet meer.

Nu werd ik vorige week gebeld door Vodafone dat de diensten van mijn Samsung 360 H1 toestel gaan stoppen. De reden is niet helemaal duidelijk, maar alles wijst in de richting van een totale flop van het toestel en de bijbehorende diensten. Vandaar dat er ook (bijna) geen updates zijn geweest en nieuwe apps zijn er ook (bijna) niet geweest.

Er werden mij 2 mogelijkheden aangeboden:
1. een nieuwe smartphone(tegen bijbetaling)en een nieuw abonnement
2. sim only (in combinatie met het huidige toestel

Beiden spreken mij totaal niet aan, omdat ik ten eerste niet wil betalen voor een nieuw toestel en niet weer voor 2 jaar vast wil zitten aan een abonnement. Ten tweede wil ik geen sim only met het huidige toestel, dat niet of nauwelijks werkt.

Ik wil graag van het abonnement af zonder enige kosten. Vodafone stopt met een dienst die al ruim een jaar ondermaats is.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste Tegeltone, Vodafone Webcare heeft jou een e-mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Shirley Vodafone Webcare Nederland

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 11:44 geantwoord

Vodafone Webcare heeft Tegeltone op 26-10-2011 een e-mail gestuurd met meer informatie. We hebbben daarna niets meer van haar vernomen. De klacht wordt gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Tegeltone