Klacht: Klacht over Denise Post

op 06 mei 2016 over Unique in de categorie Uitzendbureaus

Ik Jeremy Eberwein wonend te Hengelo (Ov) heb laatst gesolliciteerd op een vacature via Indeed van allround schilder bij jullie kantoor aan de Korte Haaksbergerstraat 31 te Enschede. De commercieel assistent Denise Post heeft mij toen opgebeld om te vragen of ik naar hun kantoor aan de Korte Haaksbergerstraat 31 te Enschede te komen voor een gesprek. Ik heb toen aangegeven dat ik geen concrete afspraak kon maken op dat moment i.v.m werk voor een andere werkgever. Ik heb Denise toen verteld dat ik haar een email zou sturen en dat we een afspraak zouden maken op vrijdag 29 april om 14:15. Helaas heb ik deze afspraak moeten afzeggen i.v.m met ziekte van een familielid. Ik heb toen netjes een email gestuurd naar Denise Post dat ik de afspraak graag wou verzetten naar een andere dag en dit was prima. De volgende afspraak was op woensdag 4 Mei om 10:00 op het kantoor aan de Korte Haaksbergerstraat 31 te Enschede. Nou zit het zo dat ik géén auto heb en afhankelijk ben van mijn fiets en ik ook niet zoveel geld heb in de maand! De avond voor de afspraak op woensdagochtend 4 mei is mijn fiets kapot gegaan wat ik niet zo snel kon maken dus ik had geen vervoer of geld om naar de afspraak te komen! ik heb vervolgens Denise Post opgebeld om te zeggen dat door een technisch mankement mijn fiets niet meer werkt en ik helaas niet op de afspraak kon komen en of we de afspraak elders kunnen maken want hier moet ik een behoorlijk eind voor fietsen. vervolgens word er dóór jullie commercieel assistent even voor mijn voeten gegooid dat ik “onbetrouwbaar” zou zijn en vandaar dat ik deze klacht indien bij jullie want ik ben een keiharde arbeider en ben altijd eerlijk en oprecht en uiteraard ook beleeft en ik vind dit zéér brutaal! Ook het feit dat ze mij niet meer verder wilde helpen aan een baan vind ik nog triester! ik eis dan ook dat ik een excuus krijg en dat dit intern opgelost kan worden! wordt hier géén gehoor aan gegeven dan wordt er aangifte gedaan van laster & smaad/eenvoudige belediging van het zwartmaken van iemand zijn imago bij de politie. Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet

Jeremy Eberwein

Ik eis dat ik een excuus krijg en dat dit intern opgelost kan worden! wordt hier géén gehoor aan gegeven dan wordt er aangifte gedaan van laster & smaad/eenvoudige belediging van het zwartmaken van iemand zijn imago bij de politie. Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet

Jeremy Eberwein

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unique

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unique nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeremy92