Klacht: Klacht over de service van ATAG

op 10 oktober 2011 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Mijn klacht gaat over de kwaliteit van de vaatwasser maar vooral op het gebrek aan service van ATAG. Op 16 September via de woningbow een klacht gemeld. op 27 September komt ATAG “even” kijken. monteur kan storing niet maken omdat hij geen onderdelen bij zich heeft. ATAG kondigt aan op 3 oktober nieuwe monteur te sturen met onderdelen. op de dag zelf in de middag belt ATAG af omdat verkeerde onderdelen zijn besteld. na veel gezeur komen ze op 4 oktober en “repareren” de machine. zonder te testen vertrekt monteur en savonds bij gebruik vaatwasser blijkt de zelfde klacht er nog in te zitten.. Op 10 oktober (vandaag) komen ze weer . Uitslag nog onzeker. zullen ze weer afbellen of vertrekken zonder reparatie. Monteur heeft onvermogen te communiceren. Elke keer met ATAG afgesproken dat de monteur van te voren (half uur) even belt. Elke keer toegezegd maar het gebeurd niet. Ben inmiddels 4 dagen thuis geweest.. thans resultaat-….een defecte vaatwasser. Atag is niet kundig zijn eigen product te maken en fatsoenlijk service te geven.

Toegeven dat de service slecht is zo al heel wat zijn.,

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Atag in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Atag een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Atag

Heeft op 02 december 2013 om 13:24 geantwoord

Klacht is door Atag op 30/05/2012 in behandeling genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door overtoom