Klacht: Klacht over de postbezorger

op 09 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste postbezorger, ik heb donderdag een pakket besteld en deze zou zaterdag bezorgd worden op MIJN adres. Ik heb het pakket gevolgd via de track en tracé en heb de hele dag op de deur gelet. Aan het einde van de dag kreeg ik een mail dat mijn pakket om 12 uur 43 bezorgd was. Maar ik heb niemand gezien. Ik ben ook bij mijn beide naaste buren geweest, ook zij hebben niemand gezien. Ik heb achter het huis gekeken en in de schuur ik heb het hele weekend de brievenbus in de gaten gehouden of ik misschien een briefje over het hoofd had gezien waar mijn pakket kom zijn. Maar helemaal niks. Vandaag, maandag 2 oktober ben ik de hele dag al bezig met het achterhalen waar mm pakket is. Opeens gaat de bel! Yes! Mijn pakket, maar van de buurvrouw van 5 huizen verderop. 5!! Het pakket is bij hen via de achterkant over de schutting gegooid en in een bak water beland. Hier heeft hij dus blijkbaar 2 dagen in gelegen. Zij heeft hem helaas niet eerder gevonden. Godzijdank was de inhoud niet beschadigd, maar dit kan echt niet! Ik heb me het hele weekend afgevraagd waar mijn pakketnkon zijn. En er is dus gewoon helemaal niet aangebeld want wij waren gewoon thuis net als mijn naaste buren. En dan ook nog over de schutting gooien. Ik weet dat het slecht weer was zaterdag dus ik snap best dat je dan zo snel mogelijk weer naar je bus wil. Maar zo makkelijk je er vanaf maken ten koste van andermans spullen is gewoon zwaar respectloos. Ik ben echt boos.

Gewenste Oplossing:

Als deze desbetreffende postbezorger even goed te horen krijgt dat dit geen stijl is en je echt niet zo makkelijk kan omgaan met andermans spullen. En ik zou graag een reactie terug krijgen over hoe dit afloopt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hummelink,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket in de tuin van de buren was bezorgd, waardoor het pakket helemaal nat was geworden. Ook had de bezorger geen niet-thuisbericht achtergelaten, waardoor u niet wist waar uw pakket bezorgd was. Dit is niet hoe uw pakket bezorgd had moeten worden en ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik heb een klacht voor u ingediend en een leidinggevende zal een hartig woordje met de bezorger spreken hierover. Dit kan namelijk niet door de beugel. U ontvangt zelf geen reactie op de klacht, maar weet wel dat wij dit intern serieus oppakken. U mag er dan ook vanuit gaan dat dit niet weer gebeurt.

Ik ben blij om te horen dat de inhoud van het pakket niet beschadigd is geraakt. Ik wil u daarom, ondanks de manier van bezorgen, veel plezier toewensen met het pakket. Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door CarmenHummelink