Klacht: Klacht over de onduidelijkheid overzicht rekening

op 26 september 2011 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Als ik naar mijn overzicht van de verbruikte mobiele internet kosten kijk zie vreemde dingen vermeld. Namelijk het volgende, op 28 augustus ga ik over mijn internet bundel heen en moet ik extra gaan betalen voor mijn gedownloade MB’s.
Ik zou denken alles wat dan na de 28ste komt moet ik dan extra voor gaan betalen.
Maar wat schets mijn verbazing op de 29ste moet ik voor 2 sessies betalen en de daarna gedowloade mb’s zijn weer gratis. Maar dan op de 30 september moet ik ineens een bedrag van €75,00 betalen voor +/- 2000 gedownloade mb’s. De gedownloade mb’s na deze sessie op de 30ste en de 31ste zijn dan weer gratis.

Dat men mij kan aangeven waardoor dit verschil in het overzicht wordt veroorzaakt. Waarom het ene tijdstip wel betalen en het andere tijdstip niet terwijl je al over de grens heen bent gegaan. Hierdoor krijg ik een vreemd gevoel over het bedrag van €75,00, wat ik op 30ste in één keer voor gedownloade mb”s moet betalen. Terwijl ik de 6 maanden daarvoor nooit over de internet grens heen ben gegaan, en eigenlijk niets aan mijn internet gedrag heb veranderd. Ik zou het tevens prettig vinden als ik een duidelijk antwoord krijg en liever nog dat men mij kan aangeven waardoor de vele mb’s op de 30ste ineens zijn veroorzaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door wzonnenberg