Klacht: klacht over de klantenservice medewerkster van centerparcs

op 28 oktober 2011 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er was vanmorgen ineens iets veranderd op mijn centerparcs.nl met mijn boeking.
gelijk gebeld want de voorkeursligging was ineens veranderd naar een ander nummer,zonder hier ons van op de hoogte te stellen.
met de medewerkster van de klantenservice overeen gekomen dat ik een viphuisje mocht overnemen omdat het nu zo in het systeem stond,in plaats van ons eerder geboekt huisje(geen vip)
zonder bijkomende kosten.
nou helemaal netjes geholpen dacht ik!
ik vroeg of ik hier een bevestiging van kon krijgen zodat ik het zwart op wit had.
na een uur had ik een mailtje met een boeking van een huisje wat ik als eerst had geboekt,dus niet het viphuisje wat we hadden afgesproken.
dus ik weer terug gebeld dat het niet klopte met wat we hadden afgesproken.
kreeg een andere vrouw aan de telefoon die hiervan niets in het systeem kon vinden,en dat terwijl ik een uur daarvoor 20 min aan de telefoon had gezeten.
en vroeg me heel bot wat nou het probleem was omdat ik mijn geboekte huisje nu weer had.
maar dit was niet met mij afgesproken,eerst lekker maken met een vip huisje zonder extra kosten en daarna het weer terug draaien,vind dit niet kunnen.
de mevrouw kon me niet echt begrijpen en begon steeds harder tegen me te praten,ik heb ook gezegt dat ik haar niet echt vriendelijk vond.
ze luisterde ook niet naar me en was nog steeds aan het hard praten/schreeuwen ik heb toen gevraagd of ze gewoon wilde praten omdat ik nog steeds de klant ben.
tussendoor was ze ook steeds aan het zuchten na 4x zuchten tussen mijn vragen door vroeg ik waarom ze aan het zuchten was toen zei ze tegen me dat ze er zo moe van werd.
ik wist echt niet wat ik hoorde,ben nog nooit zo onbeschoft behandeld.
heb ook kwaad de telefoon opgehangen.
wat een onzettend onbeschofde manier van afhandelen.
zo krijg je toch helemaal geen zin in de vakantie

Gewenste Oplossing:

de afgesproken vip huisje zonder bijkomende kosten
en zeker ook een excuus dat ik zo onbeschoft ben behandeld via een klantenservice en dat terwijl ik friends ben!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - We hebben de gast een brief verstuurd met onze excuses. Helaas werden er verschillende boekingen, onder andere de boeking van deze gast, gewijzigd van de oorpronkelijk geboekte cottage naar een Vip cottage zonder bijkomende kosten. Deze wijzigingen hebben plaatsgevonden door een systeemfout. De fouten werden door het boekingskantoor rechtgezet. Al de gasten kregen terug het oorspronkelijk geboekte cottage type. We begrijpen dat de gast teleurgesteld is. We hebben onze excuses aangeboden. Tevens hebben we de verantwoordelijke van het Call Center op de hoogte gebracht van de klacht over één van de medewerkers. Dit zal worden opgenomen worden binnen het team. Uit gastvriendelijk oogpunt hebben we de gast een commerciële geste gedaan. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 03 november 2011 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de gast bestedingsbonnen aangeboden die gebruikt kunnen worden als betalingsmiddel tijdens het verblijf.

Alle klachten die gemeld zijn door kim28