Klacht: klacht over de klantenservice

op 26 oktober 2011 over Magix in de categorie Software

Drie weken geleden kocht ik (als download) het programma magix mp3deluxe 17. Het programma blijkt na installatie niet te gebruiken en geeft een foutmelding over het niet vinden van de database. Ik meld dit dezelfde dag, geef exact aan wat het probleem is (letterlijke tekst van het scherm) na 8 dagen wordt er gereageerd op mijn mail en wordt mij gevraagd een screenprint toe te sturen. Daar staat natuurlijk hetzelfde als wat ik in de mail meldde. Mijn vrees wordt bewaarheid, ik kom weer gewoon in de lange wachtlijst. Ik probeer een klacht in te dienen via een ander e-mail adres naar de klantenservice. Dat werkt niet. Ook dagen later is het mij niet mogelijk om dit adres te gebruiken.
Als ik vervolgens bel en mijn ergenis aan de help desk laat blijken krijg ik als antwoord dat de helpdesk mijn “ticket” over zal nemen en dat ik voor 17.00 uur de volgende dag antwoord heb. Niets dus

Ik zou tevreden zijn als het allemaal minder lang duurde en dat je magix bereikbaar was. Maar dat zijn ze dus niet. En als de kosten van het programma in evenwicht waren met de service, dan viel er mee te leven, Maar Magix programma's zijn duur.

Alle klachten die gemeld zijn door advankalmthout