Klacht: Klacht over de klacht

op 27 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht wordt beantwoord en dan als ‘opgelost’ in het systeem gezet. Dit is geen oplossen. Zo kan ik het ook. Mijn probleem bestaat nog steeds, ik heb geen spullen ontvangen. De melding is al gedaan bij de opdrachtgever en die heeft DHL volgens hun ook al proberen aan te sporen dit op te lossen echter gaan hier daaaaaagen overheen. Leuk en aardig maar ik heb betaald voor producten én diensten en niets gehad. Ik wil dus een oplossing en niet een antwoord waar ik niets aan heb en dan zeggen dat het is opgelost !

Gewenste Oplossing:

Geld terug van deze diensten, uiteindelijk kan de opdrachtgever niets doen aan het feit dat DHL niet capable is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen Westerhout