Klacht: Klacht over de bezorger

op 29 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben Farah Alnajami, ik woon in Breda Zorgvlietstraat 479 en eigenlijk heb ik een klacht over de bezorger. Ik wachtte een pakket op dinsdag 26 mei. En ik was in het huis en de bezorger kwam en heeft de deur van onze gebouw gebeld en ik heb voor hem de deur geopend, ik wachtte hem om naar mij te komen ongeveer twee minuten en daarna ging ik naar beneden om hem te zien, maar ik heb niemand gezien. En dit is niet de eerste keer. Op 22 mei Vrijdag heeft dezelfde man dat gedaan. Want ik wachtte andere pakket en hij heeft dezelfde probleem gedaan!! En ik heb het pakket zelf van de service point opgehald vorige keer!!
En hij wachtte niet of komen naar mij en jullie hebben een email naar mij gestuurd dat jullie hebben mij gemist maar dat klopt het niet!!

Bedankt

Farah Alnajami

Ik ben tevreden wanneer Werk met eerlijkheid, toewijding en eerlijkheid

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 mei 2020 om 12:28 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Oh dat is inderdaad vreemd. Ik ga er dan vanuit dat het open doen beneden ook gewoon goed werkt? Bezogers hebben er zelf namelijk geen baat bij om niet af te leveren als ze eenmaal ergens al zijn. Wel zie ik dat wij de 26e langskwamen met een pakket van Berksha niet niet leverbaar bleek te zijn. Dit pakket moesten wij vanwege beschadiging retourneren. Het klinkt dan ook dat de bezorger daar achter kwam en weer verder is gegaan. Natuurlijk is dit niet netjes geweest het niet te laten weten aan u. In elk geval mijn excuses hiervoor!

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland