Klacht: Klacht over de Baas van Anna van Toor in Gorinchem,

op 28 september 2011 over Anna van Toor in de categorie Kledingwinkels

Ik ben vrijdag 23 september naar Anna van toor geweest en ik ben zwaar slecht behandeld als een klant door de baas van Anna van toor. Ik weet dat zij de baas is omdat haar zoon klasgenoot was met mijn zus. Maar het ging zo: Ik was een jurkje aan het passen in de paskamer en 1 van die meisjes die werkte probeerde mij heel lief te helpen om een maatje kleiner te pakken. En helaas zaten ze beide mij niet zo leuk dus zei ik heel aardig van Dankjewel voor je moeite maar het gaat hem toch niet worden. Ik liep net naar buiten en die baas van Anna van toor rende zo hard achter mij aan en trok keihard aan mijn arm en aan mijn tas en zei het volgende: ‘Kom jij eens mee, jij hebt iets in je tas gestopt’!Dus ik heel verbaasd kijken en zei wilt u alstublieft niet zo met mij praten,ik ben geen dief ofzo,maar zij hatelijk naar mij kijken en nog harder en onterecht aan mijn arm trekken en mij de winkel in duwen,nou echt iedereen zat naar mij te staren alsof ik een dief ben. uiteindelijk heeft ze alles onderzocht en mn kleren zelfs die ik aan had bekijken ,heel bizar…maar ik had toch gelijk en had niks gestolen ofzo. Ik weet niet waarom ze zo zeker was maar uiteindelijk ze zei ja je kan nu gaan zonder zich te verontschuldigen en ik zit er echt een paar dagen mee en heb zelfs moeten huilen van hoe slecht ik behandeld ben en wil dat ze voor mij zich gaat verontschuldigen,want dat heeft ze niet gedaan. Ik ben bereid om daar naartoe te gaan en zij MOET zich voor IEDEREEN verontshuldigen. Ik denk het komt omdat ik een hoofddoek op had en zij best wel een racistisch vrouw is,maargoed ik wil haar zien verontschuldigen en anders ga ik naar de politie toe van hoe zwaar slecht en onterecht ik behandeld ben!

groetjes,

Marila

Dat zij zich voor iedereen aan mij sorry gaat zeggen.

Reactie van de melder van de klacht Marila

6 jaren geleden - hmm ik heb haar vergeven en hoop dat ze voortaan wat vriendelijker omgaat met haar klanten en denk ook wel dat ze dit zal doen,na zoiets als dit. Eigenlijk vind ik dat ik die rode villa jurkje gewoon cadeau moet krijgen!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Anna van Toor in behandeling genomen

Anna van Toor

Heeft op 29 december 2014 om 13:06 geantwoord

Er is contact geweest met mevrouw en naar behoren opgelost.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Anna van Toor een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marila