Klacht: Klacht over de Acer liquid Z630S (mobiel)

op 12 augustus 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een paar weken heb ben ik in het bezit van de Acer Liquid 630S .
Sinds donderdag 11 augustus , is zo dat als ik bel , niemand mij meer/ goed kan verstaan en ook niet als ze mij bellen .
Ze zeggen , dat het lijkt alsof ik van alles aan het doen ben en ik klink heel ver weg .
Ik heb contact gehad met mijn provider , maar hier ligt het probleem niet .
Ook zijn er geen storingen bekend .
Deze adviseerde mij contact te leggen met Acer of de winkel waar ik hem heb gekocht .
Echter ik heb op woensdagavond 10 augustus nog gebeld en op donderdag 11 augustus doet hij het niet meer , althans nauwelijks . Ik vraag me af of dit een meer voorkomend probleem is bij een Acer toestel , al heb ik al wel ergens iets gelezen over de verbinding van een Acer toestel . Wat kan hier de oorzaak van zijn ? KPN zegt waarschijnlijk iets met de Boxen ? , Maar dat in één avond ? Graag en oplossing voor dit probleem .

Met vriendelijke groet

Betty van Eck

Gewenste Oplossing:

Toestel gewoon omruilen en niet zoals jullie zeggen op laten halen en 5 tot 10 dagen kwijt en misschien ook nog zelf 31 euro betalen max. omdat het misschien mijn eigen schuld is . Er is niks mee gebeurt . Woensdagavond nog gebeld en donderdag doet hij vreemd .
Een ander probleem is , er staan 5 alarm momenten in voor medicatie inname .
Hoe los ik dit op Acer ??
Ik heb geen andere telefoon .

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Acer

5 maanden geleden - Geachte Mevrouw van Eck, Wij hebben zojuist bericht gehad dat u een reactive heft geplaatst: "Reactie Inmiddels contact gehad met Acer , toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen , dit gedaan . Probleem houd aan . Nu moet ik het toestel opsturen , waardoor ik mijn toestel 5 tot 10 dagen kwijt ben voor eventueel reparatie . Eerst moet ik iemand bellen , wanneer ze hem kunnen halen . Het probleem is wel dat de reparatie eventueel toch 31 euro kan kosten , omdat het mijn eigen schuld kan zijn , maar er is niks mee gebeurt , dat zeg ik nu alvast . Woensdagavond , nog gebeld en donderdag doet hij het niet meer . Een ander bijkomstig probleem voor mij is dat er 5 alarm momenten staan ingesteld voor het innemen van medicatie . Hoe los ik dit dan op Acer ? Waarom niet het toestel meteen omruilen ? Ik baal hier flink van !!!" Helaas hebben wij geen mogelijkheid dit toestel direct om te ruilen of u van een leentoestel te voorzien. Wij kunnen u wel een spoed reparatie aanbieden gezien deze vervelende situatie waarbij het toestel binnen enkele dagen gereed is en weer bij u in handen. Indien u akkoord gaat horen wij dit graag van u, Bij voorbaat dank voor uw reactive, Met vriendelijke groet, Het Acer contact Team,

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 06 september 2016 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Mevrouw van Eck,

U heeft op verschillende manieren uw klacht te kennen gegeven, dus het kan zijn dat er communicatie elkaar kruist. U heeft inmiddels al contact gehad met een van onze medewerkers. U kunt het toestel nu insturen, en het toestel zal hier worden nagekeken. Aan de hand van de constatering wordt u een alternatief aangeboden. Omdat we het toestel altijd moeten nakijken, kunnen we op voorhand niet vaststellen wat het alternatief zal zijn, maar we zullen er voor zorgen dat dit een gepaste oplossing zal zijn.

Met vriendelijke groet,
Acer klantenservices.

Alle klachten die gemeld zijn door Betty van Eck