Klacht: klacht over bezorging tijden staking

op 23 juli 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vindt het schandalig dat de klant en bedrijven de dupe zijn van de staking. mijn pakje zou afgelopen dinsdag 14 juli bezorgd worden. Het is
nu donderdag en mijn pakje staat nog steeds in het sorteercentrum en niemand kan vertellen wanneer het bezorgd wordt. in een woord schandalig.

Gewenste Oplossing:

voorlopig niet zolang de stakingemeente duurt. jullie zijn klant onvriendelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 juli 2015 om 20:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Post-Verhoeff,

Ontzettend vervelend dat uw pakketje vertraging opliep door de lokale werkonderbrekingen. Excuus hiervoor natuurlijk!

Wel zie ik dat het pakketje op 17-7 bij uw buren op nummer 41 is bezorgd. Klopt dat?

Mocht ik nog iets anders voor u kunnen betekenen, schroom dan niet om te reply-en.

U hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Post-Verhoef