Klacht: Klacht over bezorging bank

op 26 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via Leenbakker heb ik 6 weken geleden een bank besteld. Deze werd bezorgd door PostNL. Ik ben zeer ontevreden over de service. Ten eerste kwam er bijna geen ”hallo” van de bezorgers af. Ik woon 3 hoog op kamers. Echter woon ik op een zolderkamer, dus je moet nog een kleine trap op. Toen ik vroeg of ze de bank nog een trap op wilden tillen, kreeg ik als antwoord: ”Nee dat moet je zelf doen”. Zelf had ik verwacht dat ze de bank op mijn kamer zouden zetten omdat ik dit heb gelezen op de site van PostNL. Hier staat namelijk dat het pakket wordt neergezet op de gewenste plek, dat ze het pakket controleren en installeren en dat ze het verpakkingsmateriaal meenemen. Mijn pakket werd gewoon neergezet, niks geen verpakking meenemen of controleren. Ze zien dat ik een vrouw alleen ben en willen niet de moeite nemen om nog een kleine trap op te lopen. Dan vind ik dat PostNL niet deze voorwaarden op hun website moet zetten. Ik moet nu apart mensen gaan regelen die mij kunnen helpen. Maar goed misschien heb ik zelf te service voorwaarden wel verkeerd geïnterpreteerd of verkeerd gelezen.

Als postNL hun service voorwaarden aanpast op de website en dat ze hiervan leren.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 juli 2017 om 13:24 geantwoord

Geachte mevrouw Laan,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat de bezorging van uw bank niet naar wens is verlopen. Mijn excuses hiervoor.

Extra@Home is een onderdeel van PostNL maar deze afdeling heeft een eigen administratie en klantenservice waar ik geen inzage in heb. Als u nog vragen heeft over de exacte voorwaarden van deze service dan adviseer ik u om contact op te nemen met de klantenservice van deze afdeling. U kunt deze afdeling bereiken op telefoonnummer 088-2363764. De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 16.00 uur. U kunt eventueel ook aan de afzender vragen of die hier een melding van willen maken, die hebben vaak een contactpersoon bij PostNL als zakelijke klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Tessa19