Klacht: klacht over bezorging

op 27 mei 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een pakket van Bol.com is afgeleverd, dwz in de regen achter een plant gezet en er is geen afleverbewijs in de brievenbus gedaan. Per toeval kwamen we er achter dat er een pakketje lag, doorweekt en open. Dat was een zakelijke telefoon die dus klaar lag om door een willekeurig iemand meegenomen te worden.
Op verzoek kan ik een foto aanleveren van het pakket zoals het werd aangetroffen.

De bezorging van PostNL pakketten wordt gedaan door iemand - we weten niet wie - die niet aanbelt (eerdere ervaring) maar aan de deur morrelt of die open is en het pakket dan naar binnen gooit. Of die een pakket in de regen legt en geen afleverbewijs in de brievenbus stopt. Kortom niet echt servicegericht maar meer aflevergericht. Als ik de keuze heb bij het thuisbezorgen, kies ik om die reden al niet meer voor PostNL.

Ik ben tevreden als deze bezorger wordt aangesproken op zijn gedrag en de pakketjes op een normale manier bezorgt aanbellen en bij niet thuis bij de buren afleveren met een briefje in de brievenbus.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 mei 2021 om 09:36 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan mij voorstellen dat u hier ontevreden over bent.

Ik heb uw melding doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger zodat dit besproken wordt om herhaling te voorkomen. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen terugkoppeling.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u in de toekomst nog vragen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Klantenservice Consumenten

Alle klachten die gemeld zijn door W. Theuns