Klacht: Klacht over bezorging

op 04 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een hoogzwangere vrouw met nog een kind thuis en boodschappen doen is dus niet de makkelijkste taak, nu ik nog een paar dagen moet voor m’n uitgerekende datum. Ik bestelde dus veel luiers via internet zodat ik niet nog hoefde te sjouwen. Wat ik vooral heel goed vond is het feit dat ik kon kiezen uit bezorgtijden. De eerst volgende dag: namelijk zaterdag tussen 9.00-13.00 uur kwam dus heel goed uit. Ik kan toch niet veel meer lopen en zou toch thuis zijn. Ik wachten. Na 14:00 uur dacht ik nou lekkere timing, je zou maar de deur uit moeten… Om 17:00 uur kijk ik naar track en trace en wat staat er? Ik was niet thuis!! Ongelofelijk. Ik had die luiers gewoon nodig. Ik had ook gewoon mijn man naar de winkel kunnen sturen, daar ging het mij niet om, ik denk ik doe lekker makkelijk. Maar het feit dat ik gewoon thuis ben en dat de DHL-bezorger dan aangeeft dat ik er niet was, vind ik echt buitengewoon belachelijk. Ik weet ook dat het niet aan DHL het bedrijf ligt, maar aan een bezorger die geen zin heeft in zijn werk. Heel jammer. Nu staat er de eerst volgende bezorgdag, maar ja, had ik net zo goed naar de winkel kunnen gaan. Heel vervelend, want nu moet ik maandag ook gewoon weer afwachten… Maar ik weet wel dat ik voortaan maar mijn man zal sturen naar de winkel.

Gewenste Oplossing:

Afspraken nakomen. Als er staat 9.00-13:00 uur verwacht ik ook wel dat tijdstip. Een uur uitloop zou ik nog misschien kunnen snappen, maar de hele dag wachten vind ik belachelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Kaoutar Ben Messoud