Klacht: Klacht over bezorging

op 04 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben een hoogzwangere vrouw met nog een kind thuis en boodschappen doen is dus niet de makkelijkste taak, nu ik nog een paar dagen moet voor m’n uitgerekende datum. Ik bestelde dus veel luiers via internet zodat ik niet nog hoefde te sjouwen. Wat ik vooral heel goed vond is het feit dat ik kon kiezen uit bezorgtijden. De eerst volgende dag: namelijk zaterdag tussen 9.00-13.00 uur kwam dus heel goed uit. Ik kan toch niet veel meer lopen en zou toch thuis zijn. Ik wachten. Na 14:00 uur dacht ik nou lekkere timing, je zou maar de deur uit moeten… Om 17:00 uur kijk ik naar track en trace en wat staat er? Ik was niet thuis!! Ongelofelijk. Ik had die luiers gewoon nodig. Ik had ook gewoon mijn man naar de winkel kunnen sturen, daar ging het mij niet om, ik denk ik doe lekker makkelijk. Maar het feit dat ik gewoon thuis ben en dat de DHL-bezorger dan aangeeft dat ik er niet was, vind ik echt buitengewoon belachelijk. Ik weet ook dat het niet aan DHL het bedrijf ligt, maar aan een bezorger die geen zin heeft in zijn werk. Heel jammer. Nu staat er de eerst volgende bezorgdag, maar ja, had ik net zo goed naar de winkel kunnen gaan. Heel vervelend, want nu moet ik maandag ook gewoon weer afwachten… Maar ik weet wel dat ik voortaan maar mijn man zal sturen naar de winkel.

Afspraken nakomen. Als er staat 9.00-13:00 uur verwacht ik ook wel dat tijdstip. Een uur uitloop zou ik nog misschien kunnen snappen, maar de hele dag wachten vind ik belachelijk.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:29 geantwoord