Klacht: klacht over BEL CENTRALE met misleidende benadering etc.

op 21 juni 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Belcentrale deal

Geachte heer mevrouw,
Met deze brief ga ik proberen om het beeld te schetsten van mijn situatie met de provider (BELCENTRLE).
Ongeveer 3 maanden geleden werd ik benaderd met de mededeling dat ik met Bel centrale van de KPN gebonden was. (mijn provider toen).
Er werd mij beloofd dat ik door een nieuwe deel te sluiten , zou als uitkomst hebben een 15% korting op de telefonie met een nieuwe toestel en een snellere internet verbinding dus alle redenen om meet te doen, uiteindelijk ik dacht KPN aan de lijn te hebben dus mijn provider!
Ik werd op een gegeven moment gebeld voor het leveren van de nieuwe telefoon toestel.
Bij levering de montuur heeft bij zich de leveringsbon die ook blijkbaar de contract is.
Daarin staat volgens BELCENTRALE dat ik een overeenkomst heb getekend met een aantal afspraken.
Hier komt het nu, dat de handtekening die op de documenten staat niet mijn handtekening is !
Mijn klacht naar BELCENTRALE is dat zij mij met een misleidende naam hebben benaderd en dingen beloofd die niet overeen gekomen zijn.
Al met al een zeer misleidend gesprek met beloftes die zeker misleidend zijn en ook valsheid in geschrift over mijn handtekening die niet van mij is.
Wat ik niet begrijp dat een leveringsbon in Nederland (land van de regels)als bindend contract gezien word.
Wat ik lees bij andere mensen die een klacht over Bel centrale hebben is, dat de internet verbinding vaak uit valt en wel voor meerdere dagen.
Ik heb de internet verbinding zeer zeker nodig voor mij pin automaat als restaurant houder daar hangt mijn inkomsten van, ik kan zeker niet mij klanten verplichten om elders te gaan pinnen om mij te kunnen betalen. Als mij Belcetrale kan garanderen dat voor iedere dag dat ik geen telefoon of internet verbinding heb een vergoeding van 500 euro van Bel centrale kan verwachten binnen een termijn van 5 dagen na iedere ongeval, dan wil ik over na denken om met hun verder te gaan.
Ik lees ook bij andere klachten dat deze provider zeker heel duur uit komt.Dat was ook niet het verhaal die ik hoorde bij de eerste telefonische gesprek waar dus mij belooft werd een besparing van minimaal 15 %.
Toen ik met Belcentrale probeerde te overleggen over de handtekening die op de leveringsbon stond en hun vertelde dat het niet mijn handtekening was, werd dat niet geaccepteerd, en werd mij verteld dat ik van het contract af kon komen door voor twee jaar abbonementen kosten te gaan betalen ongeveer 60 euro voor 24 maanden.
Wat ik vrees, is dat door deze toedoen, ten eerste mij een hoop geld gaat kosten en ook dat mij verbindingen van telefonie en internet zeker zullen gaan lijden en het gaat nogmaals over een zakelijke verbinding.
Er is inmiddels de eerste verhoging van de telefoon rekening van 20 exclusief BTW is het nu 23,90 exclusief 2,50 komt erbij omdat ik geen automatische afschrijving wens(en dat automatische afschrijving, zou ik zeker niet doen).

Ik heb nog 7 dagen om mijn internet verbinding die nog via KPN gaat wel of niet op te zeggen.
Graag Uw interventie voor een oplossing voor dat het te laat is.
U kunt mij telefonisch bereiken op 0651803402.
Ik Hoop op een reactie Uw kant.
In afwachting teken ik,
Petros Ioannidis
De Griekse taverna
Hobbemakade 64
1071 XM Amstedam

Mij wens zou zijn om zo snel mogelijk terug te keren bij mijn oude provider KPN wel kosteloos aangezien ik het zeker niet breed heb.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 28 juni 2017 om 13:28 geantwoord

Beste Petros Ioannidis,

Inmiddels heeft u contact gehad met twee medewerkers van de klantenservice. Uw klacht is besproken en we zijn tevreden dat we samen met u een passende oplossing hebben gevonden.
We hopen van harte dat u tevreden bent met de geboden oplossing en natuurlijk hopen we u nog lang als tevreden klant te behouden.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale.

Heeft op 21 juli 2017 om 13:52 geantwoord

Sinds gisteren aangesloten op de internet line van bel centrale en heb geen verbinding.
Ik heb wel over juni en juli al betaald.
Ik heb sinds gisteren geen internet verbinding.
Door een verkoper benaderd als bel centrale van KPN waar ik dus geabonneerd was, dus ik dacht dat ik met KPN sprak die voor mij een betere pakket kon maken.
De contract was gebaseerd op de leverings bon van de nieuwe telefoon toestel, waar dus getekend is voor het ontvangst van de toestel.
dus geen offerte of uitleg.
Ik begrijp niet dat deze manier van zaken doen in Nederland mogelijk is we lijken hier een derde wereld land.
Mijn vraag is als ik niet betaal en overstap naar ander provider wat kunnen de vervolgingen zijn?
Is er geen instantie die de boel controleert.Er zijn een hoop klachten et toch word niet aangegrepen door niemand.

Alle klachten die gemeld zijn door De Griekse taverna