Klacht: Klacht over appartement

op 16 december 2017 over IMA Apartments in de categorie Hotels

Afgelopen weekend van vrijdag 24 tot zondag 26 verbleven wij in het appartement voor 4 personen gelegen aan Vleminckveld 60-1 in Antwerpen. Van ima appartments.

We hebben dit appartement geboekt via booking.com en het betreft een omboeking. Vooreerst hadden we geboekt bij Charming Centre maar deze bleek een maand geleden niet beschikbaar vanwege een renovatie.

Vrijdag kwamen we aan op bestemming en bleek de buitendeur stuk te zijn. Eenmaal boven was er geen koffiezetter zoals in de omschrijving stond. Deze werd na 4 uur gebracht door de host.

Toen we sávonds naar bed wilden gaan, bleek de bedbank stuk te zijn. Een poot onder de bedbank was stuk en wij hebben ( degene op de bedbank)  zodoende geen oog dicht kunnen doen. Eenmaal wakker wilden we er toch een fijne dag van maken en wilden gaan douchen. Wat bleek…na 2 douchbeurten was de boiler leeg en moesten de andere 2 koud douchen. Na een slechte nacht op een slecht bed en een klapperede buitendeur is dit enorm teleurstellend. Wij hebben meteen de host hiervan op de hoogte gebracht. Deze gaf aan vandaag te gaan kijken en apte later dat de deur idd stuk was maar het bed okay was. Later bleek dat ze in het verkeerde appartement de bedbank had gecheckt. Sávonds om 19.00u kwam Isabelle (de host) alsnog onze situatie bekijken en besloot toen dat we moesten verhuizen naar een ander appartement in de stad. Tabaksvest gelegen nabij het kantoor.

We hebben onze spullen gepakt omdat we het niet zagen zitten om nog een nacht in dit appartement te verblijven. Mijn dochter was inmiddels ziek geworden en moest met koorts over straat in het donker, door de regen en met al onze koffers. U begrijpt een uiterst vervelende situatie!!

Het appartement waar we aankwamen was wel goed voorzien van een werkende deur, boiler en bedank.

U begrijpt dat wij zeer teleur gesteld zijn in het appartement wat ons veel vermoeidheid, tijd en energie heeft gekost.

Ons weekendje Antwerpen waar we enorm naar uit hebben gezien is door dit alles behoorlijk in het water gevallen.  Om nog maar niet te spreken over de financiële strop die het ons heeft gekost. De prijs/kwaliteit verhouding is met dit appartement ver te zoeken. Wij hopen en verwachten op een goede oplossing en een compensatie op deze gebeurtenis.

Ik zie graag uw reactie tegemoet.

Het lijkt mij heel schappelijk dat wij ons geld terug krijgen. Een totaal van 300 euro voor een appartement wat niet deugd is niet okay. Ook niet goed voor het imago van booking.com om dit soort appartementen in zijn assortiment op te nemen.We hebben eerder bij booking.com appartementen gehuurd wat zonder problemen verliep.

Alle klachten die gemeld zijn door Adnaloj@66