Klacht: klacht opgelost

op 31 mei 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De Kellogg’s-klacht is opgelost. Hij kan dus weg.
Ik zie geen optie om mijn account te verwijderen. Kunt u dat doen?
Ik heb verder niets meer te klagen.
Mvg,
Maus

Gewenste Oplossing:

Klacht weg en account weg s.v.p.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 01 juni 2016 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

U kunt de klacht offline halen door in te loggen en vervolgens de klacht af te sluiten. Daarmee is uw account ook niet meer zichtbaar op Klacht.nl, en uw kunt zich ook uitschrijven voor onze e-mails. Ik heb de klacht voor u afgesloten en daarnaast uw account uit ons systeem verwijderd.

Met vriendelijke groet,
Tom
tom@klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door